na tai sakau - "verslo" schema :) On 2014.03.10 10:37, Linas Petkevičius wrote: > Tai yra, jei YVL'as tau uz aifona sumokejo 3000 Lt, jei jis > neremontuojamas, jam garantinio serviso kasoje va taip iskarto ir > atbasliuos 3000 Lt? > > Neitiketini dalykai darosi pasaulyje... > > "Vilius Profi-KOM" wrote in message > news:lfjsra$ju8$1@trimpas.omnitel.net... > > "Yvl" <chiornyj@bumer.lt> wrote in message > news:lfjrvk$j7i$1@trimpas.omnitel.net... >> taip. ir kas gi vyksta toliau? MTTC duoda pisulka, kad ragelis >> garantinis, bet neberemontuojamas. kas toliau? >> ogi pyzdini pas PARDAVEJA atsiimti savo pinigeliu. ar ne? > > > > Taip, yvlai tu teisus, teisus. Nezinau dirbes tu su didmena ar ne, bet > jie visada pasiulo iseiti - arba nauja toki pati daikta, arba > grazina pinigus. Tiesiog nebuna kitaip - per 13 metų nebuvo neivieno > atvejo. Tai gali ivykti per pardaveja, arba > _tiesiai_per_serviso_centra_ - jiems juk jokio skirtumo. > Per tiek metu intensyvaus darbo su didmenom, as turiu objektyvu > pasitikejima tais zmonemis, labai daug visu LT didmenu ir gamintoju > atstovu darbuotoju pazistu asmeniskai (seminarai 4-5 kartus i pusmeti) > ir zinau, kad jie suinteresuoti klientu "laime", nes tai > uztikrina prekiu judejima. > Todel as ir nesitikejau kad cia lygioj vietoj kils toks aziotazas.