Tema: Re: Nauji Apple smartai
Autorius: Dainiushas
Data: 2014-03-10 11:33:28
na tai sakau - "verslo" schema :)

On 2014.03.10 10:37, Linas Petkevičius wrote:
> Tai yra, jei YVL'as tau uz aifona sumokejo 3000 Lt, jei jis
> neremontuojamas, jam garantinio serviso kasoje va taip iskarto ir
> atbasliuos 3000 Lt?
>
> Neitiketini dalykai darosi pasaulyje...
>
> "Vilius Profi-KOM"  wrote in message
> news:lfjsra$ju8$1@trimpas.omnitel.net...
>
> "Yvl" <chiornyj@bumer.lt> wrote in message
> news:lfjrvk$j7i$1@trimpas.omnitel.net...
>> taip. ir kas gi vyksta toliau? MTTC duoda pisulka, kad ragelis
>> garantinis, bet neberemontuojamas. kas toliau?
>> ogi pyzdini pas PARDAVEJA atsiimti savo pinigeliu. ar ne?
>
>
>
> Taip, yvlai tu teisus, teisus. Nezinau dirbes tu su didmena ar ne, bet
> jie visada pasiulo iseiti - arba nauja toki pati daikta, arba
> grazina pinigus. Tiesiog nebuna kitaip - per 13 metų nebuvo neivieno
> atvejo. Tai gali ivykti per pardaveja, arba
> _tiesiai_per_serviso_centra_ - jiems juk jokio skirtumo.
> Per tiek metu intensyvaus darbo su didmenom, as turiu objektyvu
> pasitikejima tais zmonemis, labai daug visu LT didmenu ir gamintoju
> atstovu darbuotoju pazistu asmeniskai (seminarai 4-5 kartus i pusmeti)
> ir zinau, kad jie suinteresuoti klientu "laime", nes tai
> uztikrina prekiu judejima.
> Todel as ir nesitikejau kad cia lygioj vietoj kils toks aziotazas.