Tema: Re: Nauji Apple smartai
Autorius: monaxas
Data: 2014-03-08 15:16:21
(: ne tik jis, dar ir šo be odigos.

"Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
news:lfevca$vc9$1@trimpas.omnitel.net...
> bet tai kai aviliukas nemokamą konsultacyję gavo.... :)
>
>
> On 2014.03.08 12:45, Glebas wrote:
>>
>>
>> "Shop IT" <shopit@profi-kom.eu> wrote in message
>> news:lfeqlg$tjl$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>>> na as nesu dirbes serviso centre nezinau ju spcifikos, galiu speti tik
>>> kad didmeninkas turi su jais kazkokai sutarti, taigi pagal jumis
>>> schema turetu atrodyt taip:
>>> didmeninkas -> pardavejas -> galutinis vartotojas -> pardavejas ->
>>> serviso centras -> didmeninkas.
>>
>> Mataim, šita grandinėlė, ko gero, yra teisinga, jeigu kalbėti apie visą
>> prekės judėjimą.
>> Kai kalbame apie garantiją jis taip pat gali būti teisinga, jeigu
>> žiūrime iš pardavėjo pusės, bet netinkama, kai žiūrime iš pirkėjo pusės.
>> Iš pirkėjo pusės grandinėlė yra daug trumpesnė:
>>
>> Pardavėjas->Pirkėjas->Pardavėjas
>>
>> Pirkėjas pirko prekę iš pardavėjo, tad sugedusią ir neša pas pardavėją.
>> Taip, galima siūlyti nešti į serviso centrą, bet pirkėjas tiesiog
>> neprivalo to daryti, o sugedusią prekę tiesiog pateikia pardavėjui,
>> kuris jau daro kažką pagal savo grandinėlę.
>>
>>
>>> tai yra kad jei vartotojas kreipesi i pardaveja grazinti pinigus,
>>> pardavejas siuncia gamini i serviso centra ir gauna palaiminima -
>>> pardavejas vartotojui grazina pinigus, tada kreipiasi i didmeninka ir
>>> didmeninkas kompensoja pardavejui (ne butinai pinigais pvz gali ir
>>> pakeitimui tinkama daikta isduoti kuri jau pardavejo sazines reikalas
>>> kur deti ar parduoti ar pasilikti rezerve greitems pakeitimams) bet
>>> pagal fakta didmeninkas perveda pinigus pardavejui jei tam nera
>>> ipareigotas servico centras.
>>
>> Vėl gi, kaip ir pirmoji dalis - tikėtina, kad teisinga iš pardavėjo 
>> pusės.
>> Iš pirkėjo pusės matoma taip:
>> 1. Sugedusi prekė atnešama pardavėjui. Pirkėjas pareiškia savo
>> pageidavimą - noriu atsiimti pinigus
>> 2. Pardavėjas jau nežinau ar pats, ar su serviso centro pagalba
>> diagnozuoja ar tikrai yra gedimas ir ar jis garantinis
>> 3. Jeigu diagnozuojama, kad yra garantinis gedimas, pardavėjas grąžina
>> pinigus pirkėjui. 100% sumos, kurią pirkėjas sumokėjo pardavėjui ir kuri
>> nurodyta pirimo dokumentuose. Be jokio amortizacijos išskaičiavimo
>> 4. Kas toliau vyksta su sugedusia preke pirkėjas nežino, čia jau
>> pardavėjo ir jo tiekėjų grandinėlė
>>
>>
>>> Pagal mane kai vartotojas kreipiasi tesiogiai i serviso centra
>>> suveikia ta pati shema tik su iskritusiu pardaveju, serviso centras
>>> maniciau susiseka su didmeninku ir pranesa kad gaminis kurio sn toks
>>> ir toks turi buti pakeistas arba grazinti pinigai, vartotojas
>>> pasirinko pinigus. Didmeninkas perveda pinigus (Ar tai serviso centrui
>>> ir jis vartotojui ar tai vartotojui) kadangi didmeninkas nenori neko
>>> tureti bendro su galutiniu vartotoju as nezinau kaip jie sprendzia
>>> sita klausima. Bet is logikos puses ne matau jokiu problemu - nes
>>> didmeninkas uzsidirbo pardaves preke ir jis ismoka kompensacija. galim
>>> gincitis tik del to ar ismoka pardavejui-tarpininkui ar paveda sia
>>> funkcija serviso centrui. Del bendros ramybes as pasistengsiu
>>> isiaskinti sita klausima su musu didmeninkais ir parasysiu veliau.
>>
>> Ta pati schema suveikti tiesiog negali.
>> Pabandysiu sudėlioti seką, kur viskas užstringa:
>> 1. Pirkėjas nuneša sugedusią prekę serviso centrui, pareikšdamas, kad
>> nori susigrąžinti pinigus.
>> 2. Serviso centras priima, patikrinęs dokumentus, diagnozuoja gedimą
>> 3. Gedimas nustatytas, jis garantinis
>> 4....
>> Va čia ir stringame. Serviso centras negali ir neprivalo  grąžinti jokių
>> pinigų, nes jis tos prekės niekam nepardavė. Viskas, ką serviso centras
>> šiuo atveju gali padaryti, tai duoti raštišką išvadą, kad prekė yra
>> sugedusi, arba ją suremontuoti. Nežinau, gal kažkurie ir pakeistų į
>> kitą. Bet pinigų jis negrąžins.
>> Reikalas tame, kad prekės pirkta iš kažkokio pardavėjo, kuris taip pat
>> užsidėjo savo maržą ir kaina susidaro iš pačios prekės savikainos plius
>> pardavėjo pelno, mokesčių ir t.t.
>> Tam, kad pirkėjas galėtų susigrąžinti pinigus, grandinėlėje
>> neišvengiamai turi dalyvauti pardavėjas, kadangi galiojantys teisės
>> aktai nesuteikia teisės pirkėjui pareikšti pinigų grąžinimo rekalavimo
>> niekam kitam, išskyrus prekės prdavėją. Priedo tai ganėtinai logiška,
>> kadangi didmenininko kaina buvo tikrai mažesnė negu pirkimo čekyje
>> nurodyta prekės pirkimo kaina.
>> Iš tikro, tai manau gali pasiaiškinti tą klausimą su didmenininkais,
>> tačiau to, kas susiję su galutiniu vartotoju, jie nelabai tesprendžia...
>> O jeigu nepasitiki, ar skeptiškai vertini mano argumentus, tai juos gali
>> labai lengvai pasitikrinti pasiskambinęs/parašęs į VVTAT, ar perskaitęs
>> mano atsakyme Viliui pacituotus teisės aktus. Visa informacija yra
>> vieša, lengvai prieinama, apie viską galima labai normaliai ir
>> motyvuotai diskutuoti.
>>
>>
>