(: ne tik jis, dar ir šo be odigos. "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:lfevca$vc9$1@trimpas.omnitel.net... > bet tai kai aviliukas nemokamą konsultacyję gavo.... :) > > > On 2014.03.08 12:45, Glebas wrote: >> >> >> "Shop IT" <shopit@profi-kom.eu> wrote in message >> news:lfeqlg$tjl$1@trimpas.omnitel.net... >> >>> na as nesu dirbes serviso centre nezinau ju spcifikos, galiu speti tik >>> kad didmeninkas turi su jais kazkokai sutarti, taigi pagal jumis >>> schema turetu atrodyt taip: >>> didmeninkas -> pardavejas -> galutinis vartotojas -> pardavejas -> >>> serviso centras -> didmeninkas. >> >> Mataim, šita grandinėlė, ko gero, yra teisinga, jeigu kalbėti apie visą >> prekės judėjimą. >> Kai kalbame apie garantiją jis taip pat gali būti teisinga, jeigu >> žiūrime iš pardavėjo pusės, bet netinkama, kai žiūrime iš pirkėjo pusės. >> Iš pirkėjo pusės grandinėlė yra daug trumpesnė: >> >> Pardavėjas->Pirkėjas->Pardavėjas >> >> Pirkėjas pirko prekę iš pardavėjo, tad sugedusią ir neša pas pardavėją. >> Taip, galima siūlyti nešti į serviso centrą, bet pirkėjas tiesiog >> neprivalo to daryti, o sugedusią prekę tiesiog pateikia pardavėjui, >> kuris jau daro kažką pagal savo grandinėlę. >> >> >>> tai yra kad jei vartotojas kreipesi i pardaveja grazinti pinigus, >>> pardavejas siuncia gamini i serviso centra ir gauna palaiminima - >>> pardavejas vartotojui grazina pinigus, tada kreipiasi i didmeninka ir >>> didmeninkas kompensoja pardavejui (ne butinai pinigais pvz gali ir >>> pakeitimui tinkama daikta isduoti kuri jau pardavejo sazines reikalas >>> kur deti ar parduoti ar pasilikti rezerve greitems pakeitimams) bet >>> pagal fakta didmeninkas perveda pinigus pardavejui jei tam nera >>> ipareigotas servico centras. >> >> Vėl gi, kaip ir pirmoji dalis - tikėtina, kad teisinga iš pardavėjo >> pusės. >> Iš pirkėjo pusės matoma taip: >> 1. Sugedusi prekė atnešama pardavėjui. Pirkėjas pareiškia savo >> pageidavimą - noriu atsiimti pinigus >> 2. Pardavėjas jau nežinau ar pats, ar su serviso centro pagalba >> diagnozuoja ar tikrai yra gedimas ir ar jis garantinis >> 3. Jeigu diagnozuojama, kad yra garantinis gedimas, pardavėjas grąžina >> pinigus pirkėjui. 100% sumos, kurią pirkėjas sumokėjo pardavėjui ir kuri >> nurodyta pirimo dokumentuose. Be jokio amortizacijos išskaičiavimo >> 4. Kas toliau vyksta su sugedusia preke pirkėjas nežino, čia jau >> pardavėjo ir jo tiekėjų grandinėlė >> >> >>> Pagal mane kai vartotojas kreipiasi tesiogiai i serviso centra >>> suveikia ta pati shema tik su iskritusiu pardaveju, serviso centras >>> maniciau susiseka su didmeninku ir pranesa kad gaminis kurio sn toks >>> ir toks turi buti pakeistas arba grazinti pinigai, vartotojas >>> pasirinko pinigus. Didmeninkas perveda pinigus (Ar tai serviso centrui >>> ir jis vartotojui ar tai vartotojui) kadangi didmeninkas nenori neko >>> tureti bendro su galutiniu vartotoju as nezinau kaip jie sprendzia >>> sita klausima. Bet is logikos puses ne matau jokiu problemu - nes >>> didmeninkas uzsidirbo pardaves preke ir jis ismoka kompensacija. galim >>> gincitis tik del to ar ismoka pardavejui-tarpininkui ar paveda sia >>> funkcija serviso centrui. Del bendros ramybes as pasistengsiu >>> isiaskinti sita klausima su musu didmeninkais ir parasysiu veliau. >> >> Ta pati schema suveikti tiesiog negali. >> Pabandysiu sudėlioti seką, kur viskas užstringa: >> 1. Pirkėjas nuneša sugedusią prekę serviso centrui, pareikšdamas, kad >> nori susigrąžinti pinigus. >> 2. Serviso centras priima, patikrinęs dokumentus, diagnozuoja gedimą >> 3. Gedimas nustatytas, jis garantinis >> 4.... >> Va čia ir stringame. Serviso centras negali ir neprivalo grąžinti jokių >> pinigų, nes jis tos prekės niekam nepardavė. Viskas, ką serviso centras >> šiuo atveju gali padaryti, tai duoti raštišką išvadą, kad prekė yra >> sugedusi, arba ją suremontuoti. Nežinau, gal kažkurie ir pakeistų į >> kitą. Bet pinigų jis negrąžins. >> Reikalas tame, kad prekės pirkta iš kažkokio pardavėjo, kuris taip pat >> užsidėjo savo maržą ir kaina susidaro iš pačios prekės savikainos plius >> pardavėjo pelno, mokesčių ir t.t. >> Tam, kad pirkėjas galėtų susigrąžinti pinigus, grandinėlėje >> neišvengiamai turi dalyvauti pardavėjas, kadangi galiojantys teisės >> aktai nesuteikia teisės pirkėjui pareikšti pinigų grąžinimo rekalavimo >> niekam kitam, išskyrus prekės prdavėją. Priedo tai ganėtinai logiška, >> kadangi didmenininko kaina buvo tikrai mažesnė negu pirkimo čekyje >> nurodyta prekės pirkimo kaina. >> Iš tikro, tai manau gali pasiaiškinti tą klausimą su didmenininkais, >> tačiau to, kas susiję su galutiniu vartotoju, jie nelabai tesprendžia... >> O jeigu nepasitiki, ar skeptiškai vertini mano argumentus, tai juos gali >> labai lengvai pasitikrinti pasiskambinęs/parašęs į VVTAT, ar perskaitęs >> mano atsakyme Viliui pacituotus teisės aktus. Visa informacija yra >> vieša, lengvai prieinama, apie viską galima labai normaliai ir >> motyvuotai diskutuoti. >> >> >