Tema: Re: Nauji Apple smartai
Autorius: Vinus
Data: 2014-03-15 19:55:54
On 2014-03-08 12:16, Shop IT wrote:
> Pagal mane kai vartotojas kreipiasi tesiogiai i serviso centra suveikia
> ta pati shema tik su iskritusiu pardaveju, serviso centras maniciau
> susiseka su didmeninku ir pranesa kad gaminis kurio sn toks ir toks turi
> buti pakeistas arba grazinti pinigai, vartotojas pasirinko pinigus.
> Didmeninkas perveda pinigus (Ar tai serviso centrui ir jis vartotojui ar
> tai vartotojui) kadangi didmeninkas nenori neko tureti bendro su
> galutiniu vartotoju as nezinau kaip jie sprendzia sita klausima. Bet is
> logikos puses ne matau jokiu problemu - nes didmeninkas uzsidirbo
> pardaves preke ir jis ismoka kompensacija. galim gincitis tik del to ar
> ismoka pardavejui-tarpininkui ar paveda sia funkcija serviso centrui.
> Del bendros ramybes as pasistengsiu isiaskinti sita klausima su musu
> didmeninkais ir parasysiu veliau.
didmenininkas nezino ,kiek uzsidejo mazmenininkas parduodamas galutiniam 
vartotojui. As nusipirkes televizoriu is lenkijos, samsunga, buvo 
gedimas, buvo konsultacija su samsung. Pasake, kad jeigu serviso centras 
parasys , sakykim is samsungo negaus ekrano, kad neapsimoka, tada as nsu 
tuo parasymu turesiu kreiptis i pardaveja ir pardavejas grazins pingus 
arba pasiulys kazka kito. Tai jeigu butu netaise, tai man butu teke i 
Lenkijoj pardavusia parduotuve kreiptis.