Tema: Re: Nauji Apple smartai
Autorius: Vilius Profi-KOM
Data: 2014-03-16 07:19:50
"Vinus" <neturiuirneturesiu@gmail.com> wrote
> didmenininkas nezino ,kiek uzsidejo mazmenininkas parduodamas galutiniam vartotojui. As nusipirkes televizoriu is lenkijos, 
> samsunga, buvo gedimas, buvo konsultacija su samsung. Pasake, kad jeigu serviso centras parasys , sakykim is samsungo negaus 
> ekrano, kad neapsimoka, tada as nsu tuo parasymu turesiu kreiptis i pardaveja ir pardavejas grazins pingus arba pasiulys kazka 
> kito. Tai jeigu butu netaise, tai man butu teke i Lenkijoj pardavusia parduotuve kreiptis..



taip, normali schema - kreipiesi ten, kur arciau ar greiciau info gauni, tuomet servisas arba tvarko, arba per pardaveja is didmenos 
gauni pakeitima, jei gamintojas pripazista, kad tai jo kalte. Jei nusprendzia grazint pinigus - atgauni pinigus.
Visada tokia schema buvo ir bus, visada tik taip dirbom ir toliau taip dirbsim. Tie ligoniai, kas cia garsiausiai lojo - kuo patys 
smirda, tuo ir kitus tepa.