Tema: Re: Nauji Apple smartai
Autorius: Caponi
Data: 2014-03-07 22:46:50
"Shop IT" <shopit@profi-kom.eu> wrote in message 
news:lfd9aa$g43$1@trimpas.omnitel.net...
>> Dar karta pakartosiu klausima - is Elko nupirkai ir perdavei zmogui
>> Gigabyte VGA, WD HDD, QNAP NAS, Edimax tinkluske ir t.t. ir pan. -
> jam nereik su jais sneketis

Tai va sneketis reikia pirkejui su pardavusiu mazmenininku, o mazmenininkui 
su atitinkamu didmenininku - tokia yra iprasta grandinele. Didmenininkas 
pries galutini pirkeja nera niekaip isipareigojes ir sneketis jis teoriskai 
net teises neturi. Autorizuoti serviso centrai yra kitas reikalas, taciau 
jie niekaip nesusije su vidiniu komponenciu garantiniu aptarnavimu ir bene 
vienintele sitoj diskusijoj islindus ir man zinoma isimtis - Samsung SSD is 
Elko



>
>> kai sugedusi daikta reikia
>> registruot ju sistemoj (tam turint reikalingus loginus) ir
> O kas sake kad ne gales to padaryt per musu puslapi? Kaip jau minejau - 
> jie kas atsitiks mes padesim zmogui susitvarkyt su garantiniu, tai yra ten 
> kur reikia mes ir paskambinsim ir uzregistrosim ir atsiusim transporta 
> paimti sugedusio daikto.

Tai vat visas fokusas ir tame, kad kai kas isreiske abejones kas butu, jei 
jusu staiga neliktu. Tol, kol imone veikia ir nori veikti toliau, paprastai 
viskas pakankamai geranoriskai ir vyksta.
Asmeniskai as jusu ketinimais neabejoju, tiksliau man visiskai nerupi liksit 
jus ar ne, taciau uzkliuvo visokios neaiskios propagandos apie garantines 
proceduras




>
>> Ir pasiklausk kad ir to paties ServiceNet'o, kas butu, jei atejes is
>> gatves zmogelis pareikstu, kad daikto jis remontuot nenori, o
>> ServiceNet'as jam privalo grazint pinigus,
> Jei kalba eina apie pinigu grazinima tai man zinomas atvejis kai zmogui 
> pasiule dasimoketi biski ir isdave nauja galingesni laptopa vetoi seno 
> kuriam kazkas atsitiko su motinine plokste - visa tai as suzinojau 
> postfaktum.

OK, keitimas i analogiska daikta yra imanomas, su priemoka is kliento puses 
tame tarpe



> Dar venam grazino pingius nes atsisake remontotis nasa, kuri jau tempe i 
> garantini 3 karta.Vel gi be visisko musu isikisimo.

Va cia kazkas suvelta - grazino kiek - kiek klientas buvo sumokejes jums? Ir 
kas - serviso centras tiesiogiai zmogui is gatves?


> Kitu atveju as pats imonei priklausancia video plokste siunciau i servisa 
> ir man atsake kad deja agp daugiau nebegamina ir galiu pasiulyt PCIexpress 
> arba pingus, kadangi reikejo plokstes tai pasijemiau ja. Jokiu problemu 
> pastebeta ne buvo.


Taip, cia viskas OK - tu aiskiniesi su savo klientu ir sprendi jo 
pretenzijas, didmenininkas gi sprendzia problemas tik tiesiogiai su tavimi


Gal dabar kas ir keitesi, bet jie jusu tikslas
> uzsidibti is savo problemos - tai tikrai tai ne bus taip lengva, ir 
> salygos jus galite tiketi ne tiketi bus tokios pat jei jus pirksit daikta 
> kur kitur.

Tikrai taip, taip ir turetu buti. Kaip jau rasiau auksciau, problema tame, 
kad kai kas isreiske tam tikras abejones del jusu ateities, o jus tas 
abejones tik sustiprinot su visokiom neaiskiom fantazijom ir aiskinimais 
butent apie visiskai kitokias salygas ir praktikas, nei jos realiai 
egzistuoja ir yra reglamentuojamos istatymais.


-- 
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/