"Vilius Profi-KOM" <aviliux@takas.lt> wrote in message news:lg3c9m$3og$1@trimpas.omnitel.net... > "Vinus" <neturiuirneturesiu@gmail.com> wrote >> didmenininkas nezino ,kiek uzsidejo mazmenininkas parduodamas galutiniam >> vartotojui. As nusipirkes televizoriu is lenkijos, samsunga, buvo >> gedimas, buvo konsultacija su samsung. Pasake, kad jeigu serviso centras >> parasys , sakykim is samsungo negaus ekrano, kad neapsimoka, tada as nsu >> tuo parasymu turesiu kreiptis i pardaveja ir pardavejas grazins pingus >> arba pasiulys kazka kito. Tai jeigu butu netaise, tai man butu teke i >> Lenkijoj pardavusia parduotuve kreiptis.. > > > > taip, normali schema - kreipiesi ten, kur arciau ar greiciau info gauni, > tuomet servisas arba tvarko, arba per pardaveja is didmenos gauni > pakeitima, jei gamintojas pripazista, kad tai jo kalte. Jei nusprendzia > grazint pinigus - atgauni pinigus. > Visada tokia schema buvo ir bus, visada tik taip dirbom ir toliau taip > dirbsim. Tie ligoniai, kas cia garsiausiai lojo - kuo patys smirda, tuo ir > kitus tepa. Blet, as nesuprantu - tu durnas ar kitus durnais ir be atminties laikai - kas cia lojo, kad kazkokie serviso centrai galutiniam vartotojui pinigus grazina? Problema ir visos sitos diskusijos del to ir kilo, kad pradejot su CEO triest nesamones, paskui lyg ir aiskiau visiem viskas pasidare, o dabar staiga paaiskeja, kad visi ligoniai ("ja odna umnaja v belom khalate"), o tu visada tik gryna teisybe rasei ir istatymus citavai. Nepisk mazgu ir apsispakajink, su salyga, kad visi parasymai is newsu nedingo, tai pats savo skleistas ideologijas pasiskaityk, nors jei labai noresi, o paciam sugebejimu pritruks, galesiu prie progos tavo "perliukus" parankiot ir pagalvok kas cia "ligoniai" ir kas "garsiausiai lojo". O apie smirdejima, tai va buvo pries pora dienu bandymas zmogaus i tave kreiptis del konkretaus daliu saraso nupirkimo, kaip supratau, susimirdejai pats visu grazumu, su kuo ir sveikinu. -- Caponi http://caponi.skelbimai.lt/