"Shop IT" <shopit@profi-kom.eu> wrote in message news:lf853v$n38$1@trimpas.omnitel.net... >> Tai dabar ir juridiniams nepardavinėsi? > nepardavinesim. > Ir ka gal per teisma priversi mumis prekaiuti? :D Aišku, kad ne. Tikrai net minčių priversti nebuvo. Jeigu keli klausimai apie garantinius terminus Jus priverčia sustabdyti prekybą kažkokiais produktais, tai kam gi versti. > >> O ir pats norėtum turėti reikalų teisme garantijų klausimais, su įmone, >> kurios kontaktai tokie? >> Adresas: >> Shop IT >> London, >> 125 Langbourn place, >> E14 3WW >> (Iš http://www.profi-kom.eu/fbshops/shopit/about_us) > Ir ko tau tie kontaktai ne tinka? Tai yra imones registracijos adresas, > Imone veikia visoje Europoje, ar paal tave dabar kiekvienam uzkampije turi > savo atstovybe steigti ir rumus statyt? Eilini karta bele pizdavotis is > pavydo kad kazkas gali ne tik lezuviu trandelinti? Nepatinka tuom, kad gali kilti rimtų bėdų kilus ginčui - kur ir kaip siųsti korespondenciją, kaip bendrauti ir t.t.. Toliau klausimas - pagal kurios šalies įstatymus atsakote - Lietuvos, ar UK, Airijos ir Škotijos? Bet, kaip minėjau, tai tik mano įspūdis, kuris nebūtinai yra teisingas. > Jei tave muse vaikystei tevai ir zaislai buvo prikalti pre grindu dar ne > reiskia, kad toks likimas istiko visus. Na ir kam tie asmeniškumai? Grynai apie garantijos sąlygas rašiau, apie vaikystę tik pats prisiminei... >Nenori, ne patinka, kelia > itarimus - ne pirk, ko maziau tokiu probleminiu veikeju kaip tu - to > geriau, ipac kurie pradeda eskoti sleku ant asfalto dar net neko ne > isigijus. Nesugebėjimas normaliai, be asmeniškumų, atsakyt į elementarius klausimus, parodo, jog yra laai didelis pavojus, kad ginčo atveju kalbėtumėte dar "gražiau". Jeigu norite kuo mažiau pirkėjų, žinančių savo teises ir pareigas, tai yra natūralu. Jeigu pirkėjo klausimus apie garantiją vertinate kaip sliekų ieškojimą ant asfalto, tai, mano manymu, pavojaus signalas bet kuriam pirkėjui. Jeigu manote, kad klausimus apie garantiją reikia pateikti tik įsigijųs prekę ir jai sugedus, tai irgi gana keista, kadangi tada jau bus per vėlu aiškintis. >Patikek, yra zmoniu ir pakankamai, kurems reik gero daikto ir pigiau, kurie >zino kad jos saugo istatymai, ir kad imone visgi gauna pelna is pirkeju >vedant visus reikalus legaliai ir neturi tikslo kazka apgaudineti nes >smulkios imones dienos bus iskart susakaiciotos ir reikia supratingu >pirkeju kurie supranta, kad kaina ne seip mazesne, o todel, kad pardavejas >ne patiria islaidu, kaip taip offline parduotuves ne reik tureti, ne reik >tureti savo sandelio, ne reik moketi atliginimo pardavejom, uz elektra ir >t.t. todel galim pasiulyt preke pigesne. Puiku, bet tai kodėl karščiuojies kai pradedam kabėtis apie garantiją ir jos atitkimą Lietuvos įstatymams, jeigu viskas legalu ir gražu? > Bet jei tau reik, kad pasitiktu raudonu kilimu, pasiulytu kavos, > pamasazuotu nugara - vien tik del to, kad nuspresi gal but nusipirkti mp3 > grotuva uz 34lt - tai tamstai kelais i supermarketus, ir tai abejoju ar > ten sulauksi tokio pageidaujamo "serviso" Kur rašiau apie raudonus kilimus ir kitus tamstos surašytas fantazijas? Parašiau TIK apie garantijas. Pasiskaityk dar kartą. > Issavo puses prekiauju IT jau nuo 2005metu ir dar ne turiu nei vieno > pagristo skundo gad ne vygdiciau garantiniu isipareigojimu. Net kai smigo > BMS ir tai ne palikom zmoniu ant ledo, ir nekas ne siskundzia, tik tokie > kaip tu kurie net ne turi problemu bet jos pradeda eshkoti. Puiku, labai gerai, sveikintina. Tik va...tamstai apskritai nei vieno klausimo neuždaviau, čia Vilius nesugebėjo normaliai atsakyti apie garantijos taikymą. > O dabar meskit akmenim tas kas ne sutinka. O tamsta sutinki, kad normalus pardavėjas turėtų sugebėti atsakyti apie garantijos sąlygas, žinoti kaip garantinius terminus reglametuoja Lietuvos teisės aktai ir t.t., o ne karščiuotis, vos tik apie tai paklausiama?