06.03.2014 20:51, Linas Petkevičius пишет: > Daug raidziu. Todel imam konkretu pavyzdi. Nuperkiu is jusu noutbuka, > sumoku 3000 Lt. Po metu pasirodo, kad jis neremontuojamas, reikia > atsiimti babkes. Arba po diagnostikos paaiskeja, kad gedimas toks, jog > as pats nenoriu daikto remontuoti,o noriu atgauti pinigus. Aviliux kaip > ir man prisizadejo - ispizdino į Tailanda ar UK. Kas jas grazins? Lyrika > galim praleisti, domintu konkretus atsakymas. si klausima ispresi lengvai su centru. Va istrauka: "Sugedusios prekės garantiniame skyriuje yra testuojamos. Jei gedimas patvirtinamas, klientui pateikiama lygiavertė prekė, jai neesant - brangesnė prekė arba išmokama kompensacija. Prekės pakeitimas arba kompensacijos paruošimas užtrunka 5 darbo dienas nuo prekių pristatymo į garantinį skyrių (aukščiau nurodyti terminai netaikomi prekėms, kurios siunčiamos į autorizuotus serviso centrus.)" beja pilnos sumos gali neatgauti, teko susidurti su video plokstem, kai paskaicioja amortizacija ir pasiulo ismoketi maziau negu buvai isleides, bet velgi mes sito proceso ne itakojam, konkretu atveju reik aiskintis su serviso centru. Yra pateikti telefonai, galima jems paskambinti ir pasidometi.