nu bet tai nihuję nieko nesuprantu. Tipo paimi iš didmenininko prekę už 1000Lt, parduodi už 1200Lt ir jai sugedus end-user'is iš didmenininko gali atsiimt 1200Lt? Nebloga sakyčiau schema :) On 2014.03.07 22:14, Shop IT wrote: >> Dar karta pakartosiu klausima - is Elko nupirkai ir perdavei zmogui >> Gigabyte VGA, WD HDD, QNAP NAS, Edimax tinkluske ir t.t. ir pan. - > jam nereik su jais sneketis > >> kai sugedusi daikta reikia >> registruot ju sistemoj (tam turint reikalingus loginus) ir > O kas sake kad ne gales to padaryt per musu puslapi? Kaip jau minejau - > jie kas atsitiks mes padesim zmogui susitvarkyt su garantiniu, tai yra > ten kur reikia mes ir paskambinsim ir uzregistrosim ir atsiusim > transporta paimti sugedusio daikto. > >> Ir pasiklausk kad ir to paties ServiceNet'o, kas butu, jei atejes is >> gatves zmogelis pareikstu, kad daikto jis remontuot nenori, o >> ServiceNet'as jam privalo grazint pinigus, > Jei kalba eina apie pinigu grazinima tai man zinomas atvejis kai zmogui > pasiule dasimoketi biski ir isdave nauja galingesni laptopa vetoi seno > kuriam kazkas atsitiko su motinine plokste - visa tai as suzinojau > postfaktum. Dar venam grazino pingius nes atsisake remontotis nasa, kuri > jau tempe i garantini 3 karta. Vel gi be visisko musu isikisimo. Kitu > atveju as pats imonei priklausancia video plokste siunciau i servisa ir > man atsake kad deja agp daugiau nebegamina ir galiu pasiulyt PCIexpress > arba pingus, kadangi reikejo plokstes tai pasijemiau ja. Jokiu problemu > pastebeta ne buvo. Gal dabar kas ir keitesi, bet jie jusu tikslas > uzsidibti is savo problemos - tai tikrai tai ne bus taip lengva, ir > salygos jus galite tiketi ne tiketi bus tokios pat jei jus pirksit > daikta kur kitur.