Tema: Re: Nauji Apple smartai
Autorius: Dainiushas
Data: 2014-03-08 13:36:42
bet tai kai aviliukas nemokamą konsultacyję gavo.... :)


On 2014.03.08 12:45, Glebas wrote:
>
>
> "Shop IT" <shopit@profi-kom.eu> wrote in message
> news:lfeqlg$tjl$1@trimpas.omnitel.net...
>
>> na as nesu dirbes serviso centre nezinau ju spcifikos, galiu speti tik
>> kad didmeninkas turi su jais kazkokai sutarti, taigi pagal jumis
>> schema turetu atrodyt taip:
>> didmeninkas -> pardavejas -> galutinis vartotojas -> pardavejas ->
>> serviso centras -> didmeninkas.
>
> Mataim, šita grandinėlė, ko gero, yra teisinga, jeigu kalbėti apie visą
> prekės judėjimą.
> Kai kalbame apie garantiją jis taip pat gali būti teisinga, jeigu
> žiūrime iš pardavėjo pusės, bet netinkama, kai žiūrime iš pirkėjo pusės.
> Iš pirkėjo pusės grandinėlė yra daug trumpesnė:
>
> Pardavėjas->Pirkėjas->Pardavėjas
>
> Pirkėjas pirko prekę iš pardavėjo, tad sugedusią ir neša pas pardavėją.
> Taip, galima siūlyti nešti į serviso centrą, bet pirkėjas tiesiog
> neprivalo to daryti, o sugedusią prekę tiesiog pateikia pardavėjui,
> kuris jau daro kažką pagal savo grandinėlę.
>
>
>> tai yra kad jei vartotojas kreipesi i pardaveja grazinti pinigus,
>> pardavejas siuncia gamini i serviso centra ir gauna palaiminima -
>> pardavejas vartotojui grazina pinigus, tada kreipiasi i didmeninka ir
>> didmeninkas kompensoja pardavejui (ne butinai pinigais pvz gali ir
>> pakeitimui tinkama daikta isduoti kuri jau pardavejo sazines reikalas
>> kur deti ar parduoti ar pasilikti rezerve greitems pakeitimams) bet
>> pagal fakta didmeninkas perveda pinigus pardavejui jei tam nera
>> ipareigotas servico centras.
>
> Vėl gi, kaip ir pirmoji dalis - tikėtina, kad teisinga iš pardavėjo pusės.
> Iš pirkėjo pusės matoma taip:
> 1. Sugedusi prekė atnešama pardavėjui. Pirkėjas pareiškia savo
> pageidavimą - noriu atsiimti pinigus
> 2. Pardavėjas jau nežinau ar pats, ar su serviso centro pagalba
> diagnozuoja ar tikrai yra gedimas ir ar jis garantinis
> 3. Jeigu diagnozuojama, kad yra garantinis gedimas, pardavėjas grąžina
> pinigus pirkėjui. 100% sumos, kurią pirkėjas sumokėjo pardavėjui ir kuri
> nurodyta pirimo dokumentuose. Be jokio amortizacijos išskaičiavimo
> 4. Kas toliau vyksta su sugedusia preke pirkėjas nežino, čia jau
> pardavėjo ir jo tiekėjų grandinėlė
>
>
>> Pagal mane kai vartotojas kreipiasi tesiogiai i serviso centra
>> suveikia ta pati shema tik su iskritusiu pardaveju, serviso centras
>> maniciau susiseka su didmeninku ir pranesa kad gaminis kurio sn toks
>> ir toks turi buti pakeistas arba grazinti pinigai, vartotojas
>> pasirinko pinigus. Didmeninkas perveda pinigus (Ar tai serviso centrui
>> ir jis vartotojui ar tai vartotojui) kadangi didmeninkas nenori neko
>> tureti bendro su galutiniu vartotoju as nezinau kaip jie sprendzia
>> sita klausima. Bet is logikos puses ne matau jokiu problemu - nes
>> didmeninkas uzsidirbo pardaves preke ir jis ismoka kompensacija. galim
>> gincitis tik del to ar ismoka pardavejui-tarpininkui ar paveda sia
>> funkcija serviso centrui. Del bendros ramybes as pasistengsiu
>> isiaskinti sita klausima su musu didmeninkais ir parasysiu veliau.
>
> Ta pati schema suveikti tiesiog negali.
> Pabandysiu sudėlioti seką, kur viskas užstringa:
> 1. Pirkėjas nuneša sugedusią prekę serviso centrui, pareikšdamas, kad
> nori susigrąžinti pinigus.
> 2. Serviso centras priima, patikrinęs dokumentus, diagnozuoja gedimą
> 3. Gedimas nustatytas, jis garantinis
> 4....
> Va čia ir stringame. Serviso centras negali ir neprivalo  grąžinti jokių
> pinigų, nes jis tos prekės niekam nepardavė. Viskas, ką serviso centras
> šiuo atveju gali padaryti, tai duoti raštišką išvadą, kad prekė yra
> sugedusi, arba ją suremontuoti. Nežinau, gal kažkurie ir pakeistų į
> kitą. Bet pinigų jis negrąžins.
> Reikalas tame, kad prekės pirkta iš kažkokio pardavėjo, kuris taip pat
> užsidėjo savo maržą ir kaina susidaro iš pačios prekės savikainos plius
> pardavėjo pelno, mokesčių ir t.t.
> Tam, kad pirkėjas galėtų susigrąžinti pinigus, grandinėlėje
> neišvengiamai turi dalyvauti pardavėjas, kadangi galiojantys teisės
> aktai nesuteikia teisės pirkėjui pareikšti pinigų grąžinimo rekalavimo
> niekam kitam, išskyrus prekės prdavėją. Priedo tai ganėtinai logiška,
> kadangi didmenininko kaina buvo tikrai mažesnė negu pirkimo čekyje
> nurodyta prekės pirkimo kaina.
> Iš tikro, tai manau gali pasiaiškinti tą klausimą su didmenininkais,
> tačiau to, kas susiję su galutiniu vartotoju, jie nelabai tesprendžia...
> O jeigu nepasitiki, ar skeptiškai vertini mano argumentus, tai juos gali
> labai lengvai pasitikrinti pasiskambinęs/parašęs į VVTAT, ar perskaitęs
> mano atsakyme Viliui pacituotus teisės aktus. Visa informacija yra
> vieša, lengvai prieinama, apie viską galima labai normaliai ir
> motyvuotai diskutuoti.
>
>