bet tai kai aviliukas nemokamą konsultacyję gavo.... :) On 2014.03.08 12:45, Glebas wrote: > > > "Shop IT" <shopit@profi-kom.eu> wrote in message > news:lfeqlg$tjl$1@trimpas.omnitel.net... > >> na as nesu dirbes serviso centre nezinau ju spcifikos, galiu speti tik >> kad didmeninkas turi su jais kazkokai sutarti, taigi pagal jumis >> schema turetu atrodyt taip: >> didmeninkas -> pardavejas -> galutinis vartotojas -> pardavejas -> >> serviso centras -> didmeninkas. > > Mataim, šita grandinėlė, ko gero, yra teisinga, jeigu kalbėti apie visą > prekės judėjimą. > Kai kalbame apie garantiją jis taip pat gali būti teisinga, jeigu > žiūrime iš pardavėjo pusės, bet netinkama, kai žiūrime iš pirkėjo pusės. > Iš pirkėjo pusės grandinėlė yra daug trumpesnė: > > Pardavėjas->Pirkėjas->Pardavėjas > > Pirkėjas pirko prekę iš pardavėjo, tad sugedusią ir neša pas pardavėją. > Taip, galima siūlyti nešti į serviso centrą, bet pirkėjas tiesiog > neprivalo to daryti, o sugedusią prekę tiesiog pateikia pardavėjui, > kuris jau daro kažką pagal savo grandinėlę. > > >> tai yra kad jei vartotojas kreipesi i pardaveja grazinti pinigus, >> pardavejas siuncia gamini i serviso centra ir gauna palaiminima - >> pardavejas vartotojui grazina pinigus, tada kreipiasi i didmeninka ir >> didmeninkas kompensoja pardavejui (ne butinai pinigais pvz gali ir >> pakeitimui tinkama daikta isduoti kuri jau pardavejo sazines reikalas >> kur deti ar parduoti ar pasilikti rezerve greitems pakeitimams) bet >> pagal fakta didmeninkas perveda pinigus pardavejui jei tam nera >> ipareigotas servico centras. > > Vėl gi, kaip ir pirmoji dalis - tikėtina, kad teisinga iš pardavėjo pusės. > Iš pirkėjo pusės matoma taip: > 1. Sugedusi prekė atnešama pardavėjui. Pirkėjas pareiškia savo > pageidavimą - noriu atsiimti pinigus > 2. Pardavėjas jau nežinau ar pats, ar su serviso centro pagalba > diagnozuoja ar tikrai yra gedimas ir ar jis garantinis > 3. Jeigu diagnozuojama, kad yra garantinis gedimas, pardavėjas grąžina > pinigus pirkėjui. 100% sumos, kurią pirkėjas sumokėjo pardavėjui ir kuri > nurodyta pirimo dokumentuose. Be jokio amortizacijos išskaičiavimo > 4. Kas toliau vyksta su sugedusia preke pirkėjas nežino, čia jau > pardavėjo ir jo tiekėjų grandinėlė > > >> Pagal mane kai vartotojas kreipiasi tesiogiai i serviso centra >> suveikia ta pati shema tik su iskritusiu pardaveju, serviso centras >> maniciau susiseka su didmeninku ir pranesa kad gaminis kurio sn toks >> ir toks turi buti pakeistas arba grazinti pinigai, vartotojas >> pasirinko pinigus. Didmeninkas perveda pinigus (Ar tai serviso centrui >> ir jis vartotojui ar tai vartotojui) kadangi didmeninkas nenori neko >> tureti bendro su galutiniu vartotoju as nezinau kaip jie sprendzia >> sita klausima. Bet is logikos puses ne matau jokiu problemu - nes >> didmeninkas uzsidirbo pardaves preke ir jis ismoka kompensacija. galim >> gincitis tik del to ar ismoka pardavejui-tarpininkui ar paveda sia >> funkcija serviso centrui. Del bendros ramybes as pasistengsiu >> isiaskinti sita klausima su musu didmeninkais ir parasysiu veliau. > > Ta pati schema suveikti tiesiog negali. > Pabandysiu sudėlioti seką, kur viskas užstringa: > 1. Pirkėjas nuneša sugedusią prekę serviso centrui, pareikšdamas, kad > nori susigrąžinti pinigus. > 2. Serviso centras priima, patikrinęs dokumentus, diagnozuoja gedimą > 3. Gedimas nustatytas, jis garantinis > 4.... > Va čia ir stringame. Serviso centras negali ir neprivalo grąžinti jokių > pinigų, nes jis tos prekės niekam nepardavė. Viskas, ką serviso centras > šiuo atveju gali padaryti, tai duoti raštišką išvadą, kad prekė yra > sugedusi, arba ją suremontuoti. Nežinau, gal kažkurie ir pakeistų į > kitą. Bet pinigų jis negrąžins. > Reikalas tame, kad prekės pirkta iš kažkokio pardavėjo, kuris taip pat > užsidėjo savo maržą ir kaina susidaro iš pačios prekės savikainos plius > pardavėjo pelno, mokesčių ir t.t. > Tam, kad pirkėjas galėtų susigrąžinti pinigus, grandinėlėje > neišvengiamai turi dalyvauti pardavėjas, kadangi galiojantys teisės > aktai nesuteikia teisės pirkėjui pareikšti pinigų grąžinimo rekalavimo > niekam kitam, išskyrus prekės prdavėją. Priedo tai ganėtinai logiška, > kadangi didmenininko kaina buvo tikrai mažesnė negu pirkimo čekyje > nurodyta prekės pirkimo kaina. > Iš tikro, tai manau gali pasiaiškinti tą klausimą su didmenininkais, > tačiau to, kas susiję su galutiniu vartotoju, jie nelabai tesprendžia... > O jeigu nepasitiki, ar skeptiškai vertini mano argumentus, tai juos gali > labai lengvai pasitikrinti pasiskambinęs/parašęs į VVTAT, ar perskaitęs > mano atsakyme Viliui pacituotus teisės aktus. Visa informacija yra > vieša, lengvai prieinama, apie viską galima labai normaliai ir > motyvuotai diskutuoti. > >