Tema: Re: Nauji Apple smartai
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2014-03-06 22:51:07
Daug raidziu. Todel imam konkretu pavyzdi. Nuperkiu is jusu noutbuka, sumoku 
3000 Lt. Po metu pasirodo, kad jis neremontuojamas, reikia atsiimti babkes. 
Arba po diagnostikos paaiskeja, kad gedimas toks, jog as pats nenoriu daikto 
remontuoti,o noriu atgauti pinigus. Aviliux kaip ir man prisizadejo - 
ispizdino į Tailanda ar UK. Kas jas grazins? Lyrika galim praleisti, domintu 
konkretus atsakymas.


"Shop IT"  wrote in message news:lfamc0$3r7$1@trimpas.omnitel.net...

06.03.2014 20:29, Linas Petkevičius пишет:
> Vel numuilinai varianta - daiktas neremontuojamas arba as to nenoriu
> daryt. Tikrai dzin, kad pardavejas kazkoks vienadienis LTD, tikrai dzin
> jei dingo ar bankrutavo?
Nu del to kad ne noriu remontoti nezinau, sias laikais sudetingi
ireinginiai re remontojami - per dideli kastai, paprasciau yra pakeisti,
ne bent remontu laikyt vieno komponento pakeitimu pvz wi-fi plokstes
laptope, ar tai atminties modulio. Bet jei atgabenus i garantini beveik
3 metu senumo kompa su garnatija ant ribos atsisakyt pvz ram remontoti
ir reikalauti atliginti pinigais uz visa - tai as net nezinau kaip
serivoso centras i tai sureaguotu. Cia reiketu ju atstovu klausti.

Del dingimo. Su preke gaunamas dokumentas apie isgijima. Yra sales
didmeninkas kuris veza tos produktus ir turi duomenu base - kur surasyti
visi sn numeriai. Tarpininkas (o ju gali buti net keli teoriskai)
faktiskai perduoda daikta galutiniam vartotojui. taigi garantinis nuo to
nesikeicia ar tarpininkas yra ar nera, nes i garantinio savoka
neitraukiamas tarpininkas. Todel serviso centrui praktiskai tas pats is
ko isigyta (didmeninkas gali buti vienas o tarpininku tureti visa
tinkla) svarbu kad didmeninkas pripazista kad daiktas buvo isigytas is
vieno is ju zinomu tarpininku. Kadangi tarpininkas neturi jokiu
isipareigojimu garantinio atzvilgiu nera skirtumo kas su jo atsitinka po
pardavimo. Ne bent tarpininkas pats ir serviso centras...