niekam neidomus tie serviso centrai. Cia pardaveju ismislas kad nereiktu is karto pinigu grazinti "neskit i serviso centra". O parasius rastu prasyma salone, ir priminus apie VTAT, viskas issispendzia salone, kad ir tele2. "Vilius config.lt" wrote in message news:lfdgel$jkl$1@trimpas.omnitel.net... "Glebas" <uramun@gmail.com> wrote > Skirtumas yra, nes pardavėjo garantiniai įsipareigojimai bus apibrėžiami > pardavėjo registracijos valstybės teisinėje bazėje. Melas. Pardavėjo garantiniai įsipareigojimai bus apibrėžiami NE pardavėjo registracijos valstybės teisinėje bazėje, o pirkėjo (arba pardavimo_vietos) valstybės teisinėje bazėje. > Nežinau kaip ten toje tamstos minimoje europoje, bet Lietuvos įstatymai > nurodo, kad sugedusią prekę nešu pardavėjui, o ne kažkokiam serviso > centrui. Melas (arba pusiau tiesa). Pagal pirkimo-pardavimo sutartį su pardavėju, neši sugedusią prekę į serviso centrą, kuris yra nurodytas sutartyje. Pvz, taip kažkurio gsm ryšio tiekėjo parduotus telefonus remontui tvarkingai ir nesispyriodamas neši pas MTTC. LG televizorius veži adresu, nurodytu LG puslapyje pagal konkretų miestą. Ir t.t. Tavo atvejis būtų įdomus - sugedus telefonui, neitum į serviso centrą, bet nulėktum į saloną ir imtum terorizuoti ten jaunas nikčiomnas pardavėjas :) > Nešmeižiu. Tik klausiu. Atsakyti motyvuotai - nesugebi. šmeiži. Po to, kai tau jau buvo motyvuotai atsakyta 6 kartus. > Tokias išvadas darau iš to, kad aš savo nuomonę motyvuoju įstatymo > nuostatomis, o tu - mediniais žaislais. > Man ne atrodo ir aš ne manau - aš cituoju Lietuvos respublikos įstatymus. > Jeigu nepatinka nuostatos, tai jau tikrai negaliu padėti... didžiausios nesamonės pasaulyje yra padaromos su rimtumo išraiška veide. Tu jau visai arti to :) > Taip, su garantinių įsipareigojimų nenorinčiais laikytis juridiniais > asmenimis teko susidurti ne kartą. Todėl dabar atsargiai renkuos kur > pirkti. šiam newse tu padarei perkėlimą - visas buvusių tavo skriaudikų ydas ir savybes pripaišei mums. Varškelis....