> "Vilius config.lt" wrote in message > news:lfhelb$n1i$1@trimpas.omnitel.net... > didziausia nesamone yra tai, kad tu ir dar keli zmones rimtu veidu > apkaltinot mus su Dima nesaziningumu. Ieskot priekabiu, > pritempinejat visokius issigalvojimus, meluojat. Slykstu. Isjungiau pora > paciu bjauriausiu zmoniu is vaizdo, winmail tiesiog > neberodo ju zinuciu tai neatsakysiu. Neapkaltinom. Tiesiog bandau suprasti, kaip jūs interpretuojate garantiją ir kaip elgtis klientui, nusipirkusiam prekę iš įmonės, kuri registruota Londone... > Nezinau, kodel jums to reikia, galbut kiekvienam del skirtingu priezasciu > (konkurencija, pavydas, perkelta neigiama patirtis, > liguistas noras pazeminti ir taip pasijusti geriau, siaip zema morale ir > purvinas zmogus). Verciat gintis ir valytis purva, kuri tik > patys cia ir paskleidet. Jūsų abiejų įmonės man visiškai nerūpi ir neįdomios, jokio pavydo nėra. Bet apie garantijas kalbate nesąmones, todėl ir kilo visa ši diskusija. > Cituoji cia istatymus su teisuolio tonu ir bandai priremti - "va, nezinai, > vadinasi sukcius esi". Ir zinau, ir nesu sukcius. O jei > ko nezinau - tai irgi nereiskia, kad esu sukcius. Netiesa. Niekur nei tamstos, nei dar kažko nepavadinau sukčiumi. Jei pavadinau - pacituok, prašau. >Kadangi newse sedziu jau virs 10metu, tai daugelis zmoniu mane zino senai, >tie, > kas moka normaliai elgtis - normaliai bendradarbiauja. Esu cia ir pirkes, > ir pardaves daugybe prekiu, tiek nauju, tiek ir naudotu. > Mano skype kontaktuose yra 36 zmones is newsu - dabar suskaiciavau. Dar > kazkiek ju yra gmaile ir fb. Ir ką? Smagu, kad bendrauji, bet tai visai kita tema. > Tavo minimus istatymus zinau ir pats esu jais naudojesis kaip pirkejas, > tik ne kiekvienu punktu. Tai kodėl kartu su ShopIT teigiate, kad sugedsią prekę reikia vežti į serviso centrą ar dar kažkur, o ne pardavėjui? > Garantijos samprata > turiu tokia, kaip istatymas ir sako - atsakomybe tenka pardavejui. Tai mes > jos ir nesikrateme niekur. Visi mano duomenys yra viesi > ir zinomi o tokiu atveju yra labai kvaila teigti, kad as bandau sukciauti > ar kad kazka bandau apgauti. Tas pats klausimas - Tai kodėl kartu su ShopIT teigiate, kad sugedsią prekę reikia vežti į serviso centrą, o ne pardavėjui? Kad sukčiauji niekur neteigiau. Tai kas vis tik grąžina pinigus, nes iš judviejų su ShopIT įrašu supratau, kad tikrai ne pardavėjas. > Prasai be asmeniskumu? Bet is tavo pilamo purvo ant manes rekte rekia > asmeniskumai: "va tie kiti mane apgavo kazkada, todel dabar > sakau, kad ir jus norite padaryti tapati!" Purvo nepilu. Klausinėju apie garantijos terminus ir sąlygas. Nors...jeigu tie klausimai - purvas, tada jo, pilamas purvas... >Tai as sakau - ne, nenoriu. Jei tau labai reikia uzsideti galvoje pliusa, >kad isvilkai > sukcius i dienos sviesa - tai nepavyko, nes sukciu nebuvo. Jei tau labai > reikia uzsideti galvoje pliusa, kad atvedei kazka i doros > kelia - tai irgi nepavyko, nes mes is jo nebuvom ir isklyde. Bet jei tau > labai reikia uzsideti galvoje pliusa, kad atlikai savo > misija, apsviesdamas tamsuolius LR istatymais - tebunie, dekis ji :) Kaip pat teigei, minėtus įstatymus išmanai, tad nieko ir negalėjau niekur išvilkinėti. Pliuso užsidėti taip pat neturiu tikslo, asmeniškai irgi nieko neturiu, tad nesusireikšmink :) Nors...jeigu nors vienas, skaitęs visus įrašus, sužinojo kažką naujo apie garantinius terminus, garantinių įsipareigojimų reglamentavimą LR įstatymuose, tai taip, jaučiuos užsidėjęs pliusą. Kaip jau minėjau ne kartą, nieko nekaltinau sukčiavimu ir tokio žodžio apskritai neminėjau, jį susigalvojai pats. O kad žmonės tikrai ne visada žino savo teises ir pareigas, tai yra labai realus faktas. Tad šią diskusiją vertinu ne kaip purvo pylimą, o kaip bendravimą apie tam tikras teisės aktų nuostatas.