06.03.2014 20:29, Linas Petkevičius пишет: > Vel numuilinai varianta - daiktas neremontuojamas arba as to nenoriu > daryt. Tikrai dzin, kad pardavejas kazkoks vienadienis LTD, tikrai dzin > jei dingo ar bankrutavo? Nu del to kad ne noriu remontoti nezinau, sias laikais sudetingi ireinginiai re remontojami - per dideli kastai, paprasciau yra pakeisti, ne bent remontu laikyt vieno komponento pakeitimu pvz wi-fi plokstes laptope, ar tai atminties modulio. Bet jei atgabenus i garantini beveik 3 metu senumo kompa su garnatija ant ribos atsisakyt pvz ram remontoti ir reikalauti atliginti pinigais uz visa - tai as net nezinau kaip serivoso centras i tai sureaguotu. Cia reiketu ju atstovu klausti. Del dingimo. Su preke gaunamas dokumentas apie isgijima. Yra sales didmeninkas kuris veza tos produktus ir turi duomenu base - kur surasyti visi sn numeriai. Tarpininkas (o ju gali buti net keli teoriskai) faktiskai perduoda daikta galutiniam vartotojui. taigi garantinis nuo to nesikeicia ar tarpininkas yra ar nera, nes i garantinio savoka neitraukiamas tarpininkas. Todel serviso centrui praktiskai tas pats is ko isigyta (didmeninkas gali buti vienas o tarpininku tureti visa tinkla) svarbu kad didmeninkas pripazista kad daiktas buvo isigytas is vieno is ju zinomu tarpininku. Kadangi tarpininkas neturi jokiu isipareigojimu garantinio atzvilgiu nera skirtumo kas su jo atsitinka po pardavimo. Ne bent tarpininkas pats ir serviso centras...