Tema: Re: Nauji Apple smartai
Autorius: Shop IT
Data: 2014-03-06 22:38:25
06.03.2014 20:29, Linas Petkevičius пишет:
> Vel numuilinai varianta - daiktas neremontuojamas arba as to nenoriu
> daryt. Tikrai dzin, kad pardavejas kazkoks vienadienis LTD, tikrai dzin
> jei dingo ar bankrutavo?
Nu del to kad ne noriu remontoti nezinau, sias laikais sudetingi 
ireinginiai re remontojami - per dideli kastai, paprasciau yra pakeisti, 
ne bent remontu laikyt vieno komponento pakeitimu pvz wi-fi plokstes 
laptope, ar tai atminties modulio. Bet jei atgabenus i garantini beveik 
3 metu senumo kompa su garnatija ant ribos atsisakyt pvz ram remontoti 
ir reikalauti atliginti pinigais uz visa - tai as net nezinau kaip 
serivoso centras i tai sureaguotu. Cia reiketu ju atstovu klausti.

Del dingimo. Su preke gaunamas dokumentas apie isgijima. Yra sales 
didmeninkas kuris veza tos produktus ir turi duomenu base - kur surasyti 
visi sn numeriai. Tarpininkas (o ju gali buti net keli teoriskai) 
faktiskai perduoda daikta galutiniam vartotojui. taigi garantinis nuo to 
nesikeicia ar tarpininkas yra ar nera, nes i garantinio savoka 
neitraukiamas tarpininkas. Todel serviso centrui praktiskai tas pats is 
ko isigyta (didmeninkas gali buti vienas o tarpininku tureti visa 
tinkla) svarbu kad didmeninkas pripazista kad daiktas buvo isigytas is 
vieno is ju zinomu tarpininku. Kadangi tarpininkas neturi jokiu 
isipareigojimu garantinio atzvilgiu nera skirtumo kas su jo atsitinka po 
pardavimo. Ne bent tarpininkas pats ir serviso centras...