apskritai esme ne perjungimo greityje, o momente. tam ir dare ta dsg, kad dalinai issprestu 'tikro' automato trukuma. bet vistiek pilnai neissprende. kol nebus laido nuo konsoles iki smart helmet kokio su kontaktais ant smilkiniu, tol automatas niekad neveiks kaip mechanine, kurioj pirma atleidi sankaba, poto spaudi akseleratoriu. automate viskas atvirksciai. is ten ir prabuksavimai, sukile variklio sukiai, laginimai, nevalinimo jausmas ir didesnes sanaudos. On 2016.06.27 14:26, Dainiushas wrote: > supermenas! > > On 6/27/2016 2:17 PM, jtdm wrote: >> sankaba? tai aisku. >> >> On 2016.06.27 12:33, Dainiushas wrote: >>> jungi greičiau nei DSG? O-HO! >>> >>> On 6/27/2016 12:15 PM, jtdm wrote: >>>> tai kad 'tikras' automatas lygiai taip pat 'buksuoja', apsukas gali >>>> trumpam sukelt gan smarkiai, o masina vietoj stovi. po mechanines su >>>> normalia sankaba joks automatas 'normaliai' nevaziuoja, jeigu apie ta >>>> 'greitaveika' cia kalba. >>>> >>>> On 2016.06.27 12:08, Exo wrote: >>>>> Su sąlyga, kad teisingai supratau iš aprašymo, tai sveikinu suvokus >>>>> kuom >>>>> skiriasi DSG ir tikras automatas :) >>>>> >>>>> Exo >>>>> >>>>> "Andrius" wrote in message news:nkqnv7$4uu$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> >>>>> Sveiki, >>>>> >>>>> Ar normalus toks dalykas su dsg, kai labai suletini prie kokio >>>>> gulincio >>>>> policininko ar sankrizoj, greitis gal 10km/h ar dar maziau, taciau dar >>>>> laiko ijungta 2a pavara, kad vel greitejant taip lyg pavelka sankaba? >>>>> Kai su mechanine vaziuoji, tai buna taip, pats irgi darau, kad iskart >>>>> pilnai neatleidziu sankabos kol siek tiek pagreiteja. dsg irgi taip >>>>> pat >>>>> daro, ar cia jau ieskot slieku? Daugiau dirba kaip ir, manau, >>>>> priklauso. >>>>> Jei sankabos butu prie mirties, juk jaustusi 5-6a pavarom greitejant, >>>>> taciau tada viskas ok. >>>> >>> >> >