nu tai imam tą patį 2.4jtd, čipuojam iki 170kw ir žiūrim ką turim. Jau ir taip pas jį torko maksimumas prie 2krpm - ir tai tikrai ne pirma, ne antra ir turbūt net ne trečia pavara :). Ne be reikalo AR159 su 150kW deklaruojama 8.5s iki 100km/h :). On 6/27/2016 4:00 PM, spakainas wrote: > Aš atsilikęs, primink - pas ką čia tokia mažalitražkė su viena turbina > ir tiek kw? Įsivaizdavau kad jei daugiau nei ~130, tai paliubomu jau dvi > turbinos. Nu o jei ten kad ir senas dyzelis, bet šešiakaušis, tai jis > pats iš savęs nuo žemai sukasi. > > 2016.06.27 15:56, Dainiushas rašė: >> nu tai su dyzeliais panašiai gaunasi mieste negreitai važiuojant, ypač >> tokiais kur mažiau litrų o kilowatų nemažai, nes turba didesnė užmesta. >> Ir ji zaraza žemom pavarom prie mažesnių sūkių nepučia nihuję, nes >> varikliui apkrovos nėra. Tai laba nesunku papult į situaciją, kai >> gausiai nustembi ant kiek gali nevalint tie >150kW :D >> >> On 6/27/2016 3:53 PM, spakainas wrote: >>> Nu. Kiek pamenu, tai kažką aplenkt greičiau gaunasi švelniai gazuojant >>> nei kickowninant - kol laikai ant ribos kad nepermestų į aukštesnę, tai >>> dar valina, bo torkas turbobenzo toks pusė bb, bet tik jei padaugini su >>> pedalu, tai tada seka pauzė, tokia nexujiova, tada pridūsta, tada >>> permeta aukščiau, pradeda kriokt nesavu balsu... Tada jau valina. Bet >>> paprastai jau būna noras praėjęs lenkt, arba momentas pražiopsotas. Reik >>> iš anksto ruoštis ir pergazuot. >>> >>> 2016.06.27 15:48, Dainiushas rašė: >>>> nu tai tas pats Aisin'as nu :) >>>> >>>> On 6/27/2016 3:47 PM, spakainas wrote: >>>>> Aij nesakyk, buvo čia darbinė vovla su 2.5t benzu (~2003) - nu gaidys >>>>> kaip reta, nors kumelių virš 200. Va ten tai tikrai galima drąsiai >>>>> teigt >>>>> kad automatas - gaidys :D >>>>> >>>>> 2016.06.27 15:37, Dainiushas rašė: >>>>>> kas link 170kW, tai pusdurnis automatas iš jų labai lengvai padaro >>>>>> gaidį, ypač iš dyzelio :) >>>> >>