Tema: Re: Q dėl dsg
Autorius: Dainiushas
Data: 2016-06-27 16:14:31
nu tai imam tą patį 2.4jtd, čipuojam iki 170kw ir žiūrim ką turim. Jau 
ir taip pas jį torko maksimumas prie 2krpm - ir tai tikrai ne pirma, ne 
antra ir turbūt net ne trečia pavara :).  Ne be reikalo AR159 su 150kW 
deklaruojama 8.5s iki 100km/h :).

On 6/27/2016 4:00 PM, spakainas wrote:
> Aš atsilikęs, primink - pas ką čia tokia mažalitražkė su viena turbina
> ir tiek kw? Įsivaizdavau kad jei daugiau nei ~130, tai paliubomu jau dvi
> turbinos. Nu o jei ten kad ir senas dyzelis, bet šešiakaušis, tai jis
> pats iš savęs nuo žemai sukasi.
>
> 2016.06.27 15:56, Dainiushas rašė:
>> nu  tai su dyzeliais panašiai gaunasi mieste negreitai važiuojant, ypač
>> tokiais kur mažiau litrų o kilowatų nemažai, nes turba didesnė užmesta.
>> Ir ji zaraza žemom pavarom prie mažesnių sūkių nepučia nihuję, nes
>> varikliui apkrovos nėra. Tai laba nesunku papult į situaciją, kai
>> gausiai nustembi ant kiek gali nevalint tie >150kW :D
>>
>> On 6/27/2016 3:53 PM, spakainas wrote:
>>> Nu. Kiek pamenu, tai kažką aplenkt greičiau gaunasi švelniai gazuojant
>>> nei kickowninant - kol laikai ant ribos kad nepermestų į aukštesnę, tai
>>> dar valina, bo torkas turbobenzo toks pusė bb, bet tik jei padaugini su
>>> pedalu, tai tada seka pauzė, tokia nexujiova, tada pridūsta, tada
>>> permeta aukščiau, pradeda kriokt nesavu balsu... Tada jau valina. Bet
>>> paprastai jau būna noras praėjęs lenkt, arba momentas pražiopsotas. Reik
>>> iš anksto ruoštis ir pergazuot.
>>>
>>> 2016.06.27 15:48, Dainiushas rašė:
>>>> nu  tai tas pats Aisin'as nu :)
>>>>
>>>> On 6/27/2016 3:47 PM, spakainas wrote:
>>>>> Aij nesakyk, buvo čia darbinė vovla su 2.5t benzu (~2003) - nu gaidys
>>>>> kaip reta, nors kumelių virš 200. Va ten tai tikrai galima drąsiai
>>>>> teigt
>>>>> kad automatas - gaidys :D
>>>>>
>>>>> 2016.06.27 15:37, Dainiushas rašė:
>>>>>> kas link 170kW, tai pusdurnis automatas iš jų labai lengvai padaro
>>>>>> gaidį, ypač iš dyzelio :)
>>>>
>>