Be abejo, pridėjus kaina ir remontą, automatui labai mažai šansų atsigriebti ant ekonomijos. Tik tiek, kad ateityje mechaninių nebeliks, tai nebus su kuo lyginti. 2016-06-30 13:41, jtdm rašė: > o realiai vistiek automatas tik del komforto buvo yra ir bus. nes > ekonomija net kazkokia is ateities teorine baigsis neprasidejus, > ivertinus to automato kaina, islaikymo ir remonto kastus. > > On 2016.06.30 12:52, RaR wrote: >> Na tai aš irgi 1.4 naudoju. Aišku, visiškai neįsivaizduoju kaip su tokiu >> varikliu manualas būtų - nebandžiau nė karto. Be abejo, kad ateitis >> automatas ir jis bus geriau visais atžvilgiais - tiek komforto, tiek >> ekonomijos. Bet dabar, pvz., kad ir toks momentas - važiuoju link >> šviesoforo, su manualu įmetu žemesnį bėgį, kad kuo ilgiau iki jo >> važiuočiau su 0 sąnaudomis. Automatas gi nemato kur tas šviesoforas ir >> nežino ką aš sugalvojęs - todėl važiuoja aukštesniu bėgiu, taip pat su 0 >> sąnaudomis, bet mažiau stabdydamas, įsivaizduodamas kad taip labiau >> taupo. Bet davažiavęs iki šviesoforo sustoji, ir tada jau sąnaudos nuo >> 0.4l/0km. Na aišku, tada gali suveikti Start-Stop, bet kainuos >> papildomas variklio užvedimas, priedo visokie energijos vartotojai tuo >> metu siurbs akumuliatorių. Kai į sistemą įkomponuojamos kameros, radarai >> ir parašomi protingi viską suderinantys ir prognozuojantys algoritmai, >> tada jau žmogui su manualu nebūtų jokių šansų perspjauti automato >> ekonomiją. >> >> >> 2016-06-30 12:34, news reader rašė: >>> Pagal apklausas pvz. 2015-16 metu auto skirtumas nuo manualo 0.1l, 2014 >>> 0.2l, 2013 0.3l. Progresas ryskus. >>> >>> Cia konkreciai imant 1.4 benz. varikli. >>> Gamintojas deklaruoja 0.1l dsg islosima. >>> >>> Start-stop visuose tuose auto idiegta aisku. >>> >>> As nedaryciau bendru isvadu apie 30% melavima ir pan. Reikia nagrineti >>> kiekviena gamintoja, varikli ir deze atskirai. Kaip ir tas pats >>> start-stop >>> vienose yra ziaurus trikdis, kitose visai vartotinas dalykas. >>> >>> >>> RaR <RaR@lt.lt> wrote: >>>> Deklaruojamos kiek mažesnės, bet pagal apklausas jos kiek didesnės. >>>> Esmė >>>> ta, kad automatas įprastu režimu perjunginėja pavaras prie labai žemų >>>> apsukų, ir mieste dažniausiai važiuoji apsukomis <1.5k, tad daroma >>>> prielaida, kad su mechanine važinėja ant aukštesnių. Kai paskaičiuoju, >>>> tai dabartinių turbobenzų degimo mišinys yra kažkur dvigubai riebesnis >>>> už senų dyzelių ir riebesnis nei senų benzų (įvertinus variklių >>>> darbinius tūrius, vidutines apsukas ir sąnaudas) - visa ekonomija >>>> gaunasi dėl mažų apsukų. Bet kai smagiau paspaudi, tai tos sąnaudos >>>> neblogai užkyla. >>>> >>>> 2016-06-27 17:19, news reader rašė: >>>>> Jei kalbeti apie dsg tai dabartiniu turbobenzu sanaudos su dsg >>>>> deklaruojamos mazesnes uz manualu. Stebuklas? Ar tai reiskia, kad >>>>> pagaliau >>>>> robotas pasiteisino? >>>>> >>>>> jtdm <"[]"@[].[]> wrote: >>>>>> va tai ka tu rasai ir yra logine nesamone. >>>>>> jeigu ka ir galima bent kazkiek korektiskai lyginti, tai gamintoju >>>>>> deklaruotas sanaudas. nes visi kiti skaiciai tai tas pats kas random >>>>>> number. gamintojo deklaruotus skaiciu palyginimas bent jau santykinai >>>>>> teisingas ir logiskas gaunasi, skirtingai nuo kiekvieno individualios >>>>>> statistikos. >>>>>> >>>>>> On 2016.06.27 15:50, fenix@w wrote: >>>>>>> cituoju: >>>>>>> "sanaudos tai gamintojo deklaruotos, kam dar ieskot kazkokios >>>>>>> kaimieciu >>>>>>> statistikos, kuria visi pagal savo paniaktes generuoja. " >>>>>>> >>>>>>> del "kaimiecio" zodzio nesikabinekim, cia nesvarbu. Toliau: >>>>>>> >>>>>>> jeigu yra zodis "statistika" tai nebera "poniatkes". >>>>>>> kaimietis vaziuodamas iki to paties tvarto su N skirtingom auto >>>>>>> 20metu >>>>>>> paieliui gaus grynu gryniausius tiksliai apskaiciuotus duomenis. >>>>>>> >>>>>>> krc, baikim fleima, turejau omeny, kad sitas sakinys - logine >>>>>>> nesamone. >>>>>>> >>>>>>> 2016.06.27 15:38, Dainiushas rašė: >>>>>>>> tai deklaruotos sąnaudos ir yra apie tai, jei ką >>>>>>>> >>>>>>>> On 6/27/2016 3:24 PM, fenix@w wrote: >>>>>>>>> 2016.06.27 14:59, Dainiushas rašė: >>>>>>>>>> arba pvz. važinėji Kaunas - Klaipėda - Kaunas. Tai jei laikaisi >>>>>>>>>> KET, >>>>>>>>>> tai >>>>>>>>>> "objektyviai" žiemą sąnaudos gaunasi žymiai mažesnės nei >>>>>>>>>> vasarą :) >>>>>>>>> >>>>>>>>> nu tai ok - paimu civic AT, 320d AT ir saab 9-3 AT, galima ir >>>>>>>>> dar N >>>>>>>>> automobilių, galima ir MT, DSG pridet, panaudoju tuo pačiu >>>>>>>>> maršrutu tais >>>>>>>>> pačiais režimais savaitę ar dar ilgiau ir turiu palyginimą. >>>>>>>>> gaunu savo >>>>>>>>> režimu "VARDENIO PAVARDENIO VAIRAVIMO REŽIMAS" deklaruotas >>>>>>>>> sanaudas, >>>>>>>>> nematau, kur galiu būti neobjektyvus skelbdamas tokią >>>>>>>>> statistiką. kad >>>>>>>>> sumažint jaunatviško entuziazmo paklaidą, imkim už vairuotoją pvz >>>>>>>>> pensininką. >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>>> >>> >>> >>> >> >