Tema: Re: Q dėl dsg
Autorius: fenix@h
Data: 2016-06-28 23:32:28
2016.06.28 23:09, Dainiushas rašė:
> tai, kad tas turėtų ir be mygtukų gautis?

nesigauna. automatas su atkabinta sankaba sekmingai laiko apsuskas 
tarkim tarp 1.2-1.5krpm, masina greiteja arba leteja daug leciau nei su 
manualu

> On 6/28/2016 10:59 PM, Audrius K. wrote:
>> On 2016-06-27 15:59, Dainiushas wrote:
>>> nu tai kaip sako, myKtukų tų reikia tris kartus:
>>>
>>> pabandai kai nusiperki
>>> parodai draugeliui
>>> parodai kai pardavinėji mašiną
>>
>> Manual mygtuku, bent man, prireikia dar vienu atveju (speju, pagrinde
>> jie tam ir yra :-))  Naujesnese mygtukai, senesnese max pavaros
>> ribojimas) - tai kai reikia stabdyti varikliu nuokalneje....
>>
>> Audrius K.
>> P.S. Ir nepasakokite man, kad reikia stabdyti stabdziais. Kai nuokalne
>> tesiasi 5-10km, ir auksciu skirtumas 1-2km, o auto pilnai pakrautas, tai
>> jokie stabdziai neislaikys...
>>
>>
>>>
>>>
>>> On 6/27/2016 3:57 PM, spakainas wrote:
>>>> Nežinau ką tu ten turi. Aš manual režimą naudoju ypač retai, ir tai tik
>>>> paišsipisinėjimam. Gatvėj su srautu niekada nenaudoju.
>>>>
>>>> 2016.06.27 15:49, jtdm rašė:
>>>>> del jungimo greicio ir valinimo as niekur ir nerasiau, kad automatas
>>>>> geriau ar blogiau.
>>>>> man kartais pritruksta 'intelekto' pas automata. ir nemanau, kad
>>>>> kitokio
>>>>> gamintojo ar modelio butu esminis skirtumas. tiesiog analogiskose
>>>>> situacijose, kartais norisi skirtingu sprendimu, o bent jau turimas
>>>>> daiktas, deja, bet nesugeba to ispildyti. pagal tai ka rasai, tai tavo
>>>>> b
>>
>