2016.06.28 23:09, Dainiushas rašė: > tai, kad tas turėtų ir be mygtukų gautis? nesigauna. automatas su atkabinta sankaba sekmingai laiko apsuskas tarkim tarp 1.2-1.5krpm, masina greiteja arba leteja daug leciau nei su manualu > On 6/28/2016 10:59 PM, Audrius K. wrote: >> On 2016-06-27 15:59, Dainiushas wrote: >>> nu tai kaip sako, myKtukų tų reikia tris kartus: >>> >>> pabandai kai nusiperki >>> parodai draugeliui >>> parodai kai pardavinėji mašiną >> >> Manual mygtuku, bent man, prireikia dar vienu atveju (speju, pagrinde >> jie tam ir yra :-)) Naujesnese mygtukai, senesnese max pavaros >> ribojimas) - tai kai reikia stabdyti varikliu nuokalneje.... >> >> Audrius K. >> P.S. Ir nepasakokite man, kad reikia stabdyti stabdziais. Kai nuokalne >> tesiasi 5-10km, ir auksciu skirtumas 1-2km, o auto pilnai pakrautas, tai >> jokie stabdziai neislaikys... >> >> >>> >>> >>> On 6/27/2016 3:57 PM, spakainas wrote: >>>> Nežinau ką tu ten turi. Aš manual režimą naudoju ypač retai, ir tai tik >>>> paišsipisinėjimam. Gatvėj su srautu niekada nenaudoju. >>>> >>>> 2016.06.27 15:49, jtdm rašė: >>>>> del jungimo greicio ir valinimo as niekur ir nerasiau, kad automatas >>>>> geriau ar blogiau. >>>>> man kartais pritruksta 'intelekto' pas automata. ir nemanau, kad >>>>> kitokio >>>>> gamintojo ar modelio butu esminis skirtumas. tiesiog analogiskose >>>>> situacijose, kartais norisi skirtingu sprendimu, o bent jau turimas >>>>> daiktas, deja, bet nesugeba to ispildyti. pagal tai ka rasai, tai tavo >>>>> b >> >