Tema: Re: Q dėl dsg
Autorius: RaR
Data: 2016-06-30 12:37:40
Tai čia kas be ko. 130 km/h - kažkur 2.3k apsukų, senam dyzely buvo virš 
3k. Pabandžiau tuščioj atkarpoj į Klaipėdą važiuojant paspausti - ant 
spidometro 210 km/h, apsukų kažkur 4k, nors nelabai atkreipiau dėmesį. 
Sąnaudas deklaruoja mažesnes, bet max greitį, įtariu, ir didesnį galima 
pasiekti nei deklaruojami 215. Bet čia, aišku, reikia matuoti su GPS, 
nes ant spidometro kokių 10% daugiau rodo nei realiai. Ryt - poryt kaip 
tik reiks pralėkti visą Lenkiją ir Vokietiją, bet su visa šeima 
važiuojant ant max vis tik gal nespausiu.


2016-06-30 12:18, Dainiushas rašė:
> dar toks niuansas, kad nauji automobiliai ir spaužiasi paprastai gausiai
> smagiau nei tie seni grabai. :)
>
> On 6/30/2016 12:12 PM, RaR wrote:
>> Deklaruojamos kiek mažesnės, bet pagal apklausas jos kiek didesnės. Esmė
>> ta, kad automatas įprastu režimu perjunginėja pavaras prie labai žemų
>> apsukų, ir mieste dažniausiai važiuoji apsukomis <1.5k, tad daroma
>> prielaida, kad su mechanine važinėja ant aukštesnių. Kai paskaičiuoju,
>> tai dabartinių turbobenzų degimo mišinys yra kažkur dvigubai riebesnis
>> už senų dyzelių ir riebesnis nei senų benzų (įvertinus variklių
>> darbinius tūrius, vidutines apsukas ir sąnaudas) - visa ekonomija
>> gaunasi dėl mažų apsukų. Bet kai smagiau paspaudi, tai tos sąnaudos
>> neblogai užkyla.
>>
>> 2016-06-27 17:19, news reader rašė:
>>> Jei kalbeti apie dsg tai dabartiniu turbobenzu sanaudos su dsg
>>> deklaruojamos mazesnes uz manualu. Stebuklas? Ar tai reiskia, kad
>>> pagaliau
>>> robotas pasiteisino?
>>> ]