On 2016.06.27 14:40, Dainiushas wrote: > On 6/27/2016 2:36 PM, jtdm wrote: >> apskritai esme ne perjungimo greityje, o momente. >> tam ir dare ta dsg, kad dalinai issprestu 'tikro' automato trukuma. >> bet vistiek pilnai neissprende. kol nebus laido nuo konsoles iki smart >> helmet kokio su kontaktais ant smilkiniu, tol automatas niekad neveiks > > o prie ko čia tie smilkiniai? prie to, kad kol as nepaspaudziu gazo, tol automatas nezino ka as toliau ketinu daryt, todel jis irgi nieko nedaro. kaip ir duotoj situacijoj su pristabdymu prie gulincio policininko. su mechanine po suletejimo perjungi pavara, atleidi sankaba, ir tik tada pradedi spausti gaza. nesigauna jokio pergazavimo. su automatu po paletejimo spaudi gaza, o jis dar kuri laika vaziuoja zemesne pavara, poto dar perjungineja ta pavara i aukstesne. sukiai jau buna sukile. > >> kaip mechanine, kurioj pirma atleidi sankaba, poto spaudi akseleratoriu. > > arba neatleisdamas gazo pisi kitą pavarą. arba dar bile kaip kaip > užeina. O ant automato tame ir esmė, kad galima padaryt taip kaip > reikia, o ne kaip pasivaidena smilkiniams. > nu ne viska gali padaryt, automatas kolkas minciu skaityt nemoka. todel kartais vazineju rankiniu rezimu, bent jau kaip kuriose vietose, nes uzknisa automato mastymas ir laginimas.