Aš atsilikęs, primink - pas ką čia tokia mažalitražkė su viena turbina ir tiek kw? Įsivaizdavau kad jei daugiau nei ~130, tai paliubomu jau dvi turbinos. Nu o jei ten kad ir senas dyzelis, bet šešiakaušis, tai jis pats iš savęs nuo žemai sukasi. 2016.06.27 15:56, Dainiushas rašė: > nu tai su dyzeliais panašiai gaunasi mieste negreitai važiuojant, ypač > tokiais kur mažiau litrų o kilowatų nemažai, nes turba didesnė užmesta. > Ir ji zaraza žemom pavarom prie mažesnių sūkių nepučia nihuję, nes > varikliui apkrovos nėra. Tai laba nesunku papult į situaciją, kai > gausiai nustembi ant kiek gali nevalint tie >150kW :D > > On 6/27/2016 3:53 PM, spakainas wrote: >> Nu. Kiek pamenu, tai kažką aplenkt greičiau gaunasi švelniai gazuojant >> nei kickowninant - kol laikai ant ribos kad nepermestų į aukštesnę, tai >> dar valina, bo torkas turbobenzo toks pusė bb, bet tik jei padaugini su >> pedalu, tai tada seka pauzė, tokia nexujiova, tada pridūsta, tada >> permeta aukščiau, pradeda kriokt nesavu balsu... Tada jau valina. Bet >> paprastai jau būna noras praėjęs lenkt, arba momentas pražiopsotas. Reik >> iš anksto ruoštis ir pergazuot. >> >> 2016.06.27 15:48, Dainiushas rašė: >>> nu tai tas pats Aisin'as nu :) >>> >>> On 6/27/2016 3:47 PM, spakainas wrote: >>>> Aij nesakyk, buvo čia darbinė vovla su 2.5t benzu (~2003) - nu gaidys >>>> kaip reta, nors kumelių virš 200. Va ten tai tikrai galima drąsiai >>>> teigt >>>> kad automatas - gaidys :D >>>> >>>> 2016.06.27 15:37, Dainiushas rašė: >>>>> kas link 170kW, tai pusdurnis automatas iš jų labai lengvai padaro >>>>> gaidį, ypač iš dyzelio :) >>> >