Tema: Re: Q dėl dsg
Autorius: spakainas
Data: 2016-06-27 16:00:39
Aš atsilikęs, primink - pas ką čia tokia mažalitražkė su viena turbina 
ir tiek kw? Įsivaizdavau kad jei daugiau nei ~130, tai paliubomu jau dvi 
turbinos. Nu o jei ten kad ir senas dyzelis, bet šešiakaušis, tai jis 
pats iš savęs nuo žemai sukasi.

2016.06.27 15:56, Dainiushas rašė:
> nu  tai su dyzeliais panašiai gaunasi mieste negreitai važiuojant, ypač
> tokiais kur mažiau litrų o kilowatų nemažai, nes turba didesnė užmesta.
> Ir ji zaraza žemom pavarom prie mažesnių sūkių nepučia nihuję, nes
> varikliui apkrovos nėra. Tai laba nesunku papult į situaciją, kai
> gausiai nustembi ant kiek gali nevalint tie >150kW :D
>
> On 6/27/2016 3:53 PM, spakainas wrote:
>> Nu. Kiek pamenu, tai kažką aplenkt greičiau gaunasi švelniai gazuojant
>> nei kickowninant - kol laikai ant ribos kad nepermestų į aukštesnę, tai
>> dar valina, bo torkas turbobenzo toks pusė bb, bet tik jei padaugini su
>> pedalu, tai tada seka pauzė, tokia nexujiova, tada pridūsta, tada
>> permeta aukščiau, pradeda kriokt nesavu balsu... Tada jau valina. Bet
>> paprastai jau būna noras praėjęs lenkt, arba momentas pražiopsotas. Reik
>> iš anksto ruoštis ir pergazuot.
>>
>> 2016.06.27 15:48, Dainiushas rašė:
>>> nu  tai tas pats Aisin'as nu :)
>>>
>>> On 6/27/2016 3:47 PM, spakainas wrote:
>>>> Aij nesakyk, buvo čia darbinė vovla su 2.5t benzu (~2003) - nu gaidys
>>>> kaip reta, nors kumelių virš 200. Va ten tai tikrai galima drąsiai
>>>> teigt
>>>> kad automatas - gaidys :D
>>>>
>>>> 2016.06.27 15:37, Dainiushas rašė:
>>>>> kas link 170kW, tai pusdurnis automatas iš jų labai lengvai padaro
>>>>> gaidį, ypač iš dyzelio :)
>>>
>