On 2016-06-27 15:59, Dainiushas wrote: > nu tai kaip sako, myKtukų tų reikia tris kartus: > > pabandai kai nusiperki > parodai draugeliui > parodai kai pardavinėji mašiną Manual mygtuku, bent man, prireikia dar vienu atveju (speju, pagrinde jie tam ir yra :-)) Naujesnese mygtukai, senesnese max pavaros ribojimas) - tai kai reikia stabdyti varikliu nuokalneje.... Audrius K. P.S. Ir nepasakokite man, kad reikia stabdyti stabdziais. Kai nuokalne tesiasi 5-10km, ir auksciu skirtumas 1-2km, o auto pilnai pakrautas, tai jokie stabdziai neislaikys... > > > On 6/27/2016 3:57 PM, spakainas wrote: >> Nežinau ką tu ten turi. Aš manual režimą naudoju ypač retai, ir tai tik >> paišsipisinėjimam. Gatvėj su srautu niekada nenaudoju. >> >> 2016.06.27 15:49, jtdm rašė: >>> del jungimo greicio ir valinimo as niekur ir nerasiau, kad automatas >>> geriau ar blogiau. >>> man kartais pritruksta 'intelekto' pas automata. ir nemanau, kad kitokio >>> gamintojo ar modelio butu esminis skirtumas. tiesiog analogiskose >>> situacijose, kartais norisi skirtingu sprendimu, o bent jau turimas >>> daiktas, deja, bet nesugeba to ispildyti. pagal tai ka rasai, tai tavo >>> b