Nežinau ką tu ten turi. Aš manual režimą naudoju ypač retai, ir tai tik paišsipisinėjimam. Gatvėj su srautu niekada nenaudoju. 2016.06.27 15:49, jtdm rašė: > del jungimo greicio ir valinimo as niekur ir nerasiau, kad automatas > geriau ar blogiau. > man kartais pritruksta 'intelekto' pas automata. ir nemanau, kad kitokio > gamintojo ar modelio butu esminis skirtumas. tiesiog analogiskose > situacijose, kartais norisi skirtingu sprendimu, o bent jau turimas > daiktas, deja, bet nesugeba to ispildyti. pagal tai ka rasai, tai tavo > bmw vaziouja 1:1 kaip mano nebmw. irgi apsimoko, irgi bando spelioti. > gal mano poreikiai per daznai mainosi, tai nespeja jis ... :) i > mechanine irgi nebekeisciau, nes kai norisi pagalvoti uz automata, tai > manual rezimas puikiai tinka. > > On 2016.06.27 15:43, spakainas wrote: >> Nu tai jei sumastysi žiemą į aikštelę pasidraskyt - tai manual režimas >> labai gerai. Bet aš tau dar syk sakau - turi tas automatas ten krūvą >> visokių algoritmų - pamaigai tapkę nuoširdžiau - tai jis pats kurį laiką >> prilaiko apsukas sukėlęs. Kraštutiniu atveju yr kickdown knoBkė po >> pedalu. Dar kraštutinesniam - manual režimas. Jungia greitai, aš su >> mechanika tikrai lėčiau tesugebėčiau. >> >> 2016.06.27 15:37, jtdm rašė: >>> kuom as ir naudojuosi kai man reik, ta ir sakau. kad joks automatas dar >>> nera toks greitas ir protingas, kad visais gyvenimo atvejais prilygtu ir >>> prisitaikytu prie individualiu poreikiu. tam tas svirtis ir daro. >>> o kazkas cia nori ivelti i diskusija kam to reikia ir kad tai jiems >>> neidomu :) >>> >>> On 2016.06.27 15:35, fenix@w wrote: >>>> 2016.06.27 15:29, jtdm rašė: >>>>> posvyrio daviklis atspeja, kad tuo metu, as nenoriu, kad automatas >>>>> paaukstintu pavara? nes nu siaip 9/10 atveju, tai man ok ta 5-ta >>>>> pavara. >>>>> tikta viena is 10-ties reik kad vaziuotu 4-ta. >>>> >>>> normalus automatas tam ir yra skirtas, kad galvotų IR junginetu uz >>>> tave. >>>> jei nori sugalvot kuria pavara imest, tam yra svirtys +/- >>>> >>>>> On 2016.06.27 15:27, spakainas wrote: >>>>>> Nežinau, tik spėju - posvyrio daviklis? >>>>>> >>>>>> 2016.06.27 15:25, jtdm rašė: >>>>>>> netikiu. kad patikeciau, tures kasnors paaiskinti kaip ir pagal ka >>>>>>> tas >>>>>>> automatas susivokia (perskaito tavo mintis), kad *va dabar* as >>>>>>> noriu, >>>>>>> kad vaziuotum 2krpm 4-ta pavara tiek kiek man reik, o uz dvieju >>>>>>> kilometru jau junginetu 'iprastai'. >>>>>>> >>>>>>> On 2016.06.27 15:20, spakainas wrote: >>>>>>>> Bmw tikrai moka. Nepasakysiu koks ten tiksliai - žinau tik kad >>>>>>>> senas >>>>>>>> šešiabėgis. Apskritai daug ten jis visko moka, padarytas kad >>>>>>>> džiugintų. >>>>>>>> >>>>>>>> 2016.06.27 15:02, jtdm rašė: >>>>>>>>> rimtai citroenas 'moka' vaziuot i ilga ikalne pvz 2krpm 4-ta >>>>>>>>> pavara ir >>>>>>>>> nejungti 5-tos pavaros? as cia kaip pvz viena is daugelio >>>>>>>>> pateikiu. i >>>>>>>>> diskusijas kam to reikia veltis nenoriu, tarkim, kad kartais >>>>>>>>> man to >>>>>>>>> reikia. dar itariu, kad vienoki lukesniai ir emocijos >>>>>>>>> vazinejant su >>>>>>>>> 70kw, ir biski kitokie su 170kw. >>>>>>>>> >>>>>>>>> On 2016.06.27 14:57, Dainiushas wrote: >>>>>>>>>> bbž, man tai automatas kurį reikia junginėt - problema. tada jau >>>>>>>>>> geriau >>>>>>>>>> mechaninė. >>>>>>>>>> šiaip net gaidiškas AL4 Citroene nekelia jokių neigiamų >>>>>>>>>> emocijų. Ko >>>>>>>>>> beje >>>>>>>>>> niekaip neišeina pasakyt apie Aisin ir Jatco 6-ių pavarų >>>>>>>>>> tvarinius. >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> On 6/27/2016 2:54 PM, jtdm wrote: >>>>>>>>>>> On 2016.06.27 14:53, Dainiushas wrote: >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> prie to, kad kol as nepaspaudziu gazo, tol automatas nezino >>>>>>>>>>>>> ka as >>>>>>>>>>>>> toliau >>>>>>>>>>>>> ketinu daryt, todel jis irgi nieko nedaro. kaip ir duotoj >>>>>>>>>>>>> situacijoj su >>>>>>>>>>>>> pristabdymu prie gulincio policininko. su mechanine po >>>>>>>>>>>>> suletejimo >>>>>>>>>>>>> perjungi pavara, atleidi sankaba, ir tik tada pradedi spausti >>>>>>>>>>>>> gaza. >>>>>>>>>>>>> nesigauna jokio pergazavimo. su automatu po paletejimo spaudi >>>>>>>>>>>>> gaza, o >>>>>>>>>>>>> jis dar kuri laika vaziuoja zemesne pavara, poto dar >>>>>>>>>>>>> perjungineja ta >>>>>>>>>>>>> pavara i aukstesne. sukiai jau buna sukile. >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> tai bet tai pats pavaras jungi irgi ne kaip sugalvoji, o pagal >>>>>>>>>>>> objektyvius kriterijus. Kur tu ten problemas matai su tuo >>>>>>>>>>>> gulinčiu >>>>>>>>>>>> policininku, nesuvokiu, gal tiesiog laikas iki Daivantos >>>>>>>>>>>> pavažiuot? >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> trolink toliau vienas. as pasakiau ka norejau. >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> nu ne viska gali padaryt, automatas kolkas minciu skaityt >>>>>>>>>>>>> nemoka. >>>>>>>>>>>>> todel >>>>>>>>>>>>> kartais vazineju rankiniu rezimu, bent jau kaip kuriose >>>>>>>>>>>>> vietose, >>>>>>>>>>>>> nes >>>>>>>>>>>>> uzknisa automato mastymas ir laginimas. >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> tai nereikia pirkt visokių gaidžių ir nebus problemų :) >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> man tai ir nera problemu. >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>> >>>>> >>>> >>> >