Tema: Re: Q dėl dsg
Autorius: Audrys
Data: 2016-06-30 14:09:09
kad tu isjungi start-stop - tai gamintojas nekaltas.

"RaR"  wrote in message news:nl2n8e$a6r$1@trimpas.omnitel.net...

Turėjau seną auto - vidutinės sąnaudos nuo deklaruojamų skyrėsi 0.5l.
nauja - skiriasi mažiausiai 1.5l. Važinėju labai panašiai. Yra toks
interneto portalas "Honest John", kuriame vartotojai skelbia savo
vidutines sąnaudas ir skelbiamas vidurkis - sąnaudos labai artimos mano
patirčiai. Skaičiau, kad buvo atliktas tyrimas, ir jeigu prieš 15-20
metų gaminti auto realiai sunaudodavo ~10% daugiau nei deklaruojama, tai
dabartiniai iki ~30%. Visa tai labai atitinka mano patirtį tiek
važinėjus keliais senais auto, tiek testdraivinus kažkiek naujų. Priedo,
tai vienas, tai kitas auto gamintojas prisipažįsta kad klastojo
vidutinių sąnaudų duomenis. Visa tai man leidžia daryti išvadą, kad
gamintojų deklaruojamos sąnaudos yra mažesnės nei realios, o kiek -
maždaug galima atsakyti būtent apklausus tuos "kaimiečius".

Priedo, patys pateikiami parametrai yra gerokai pasenę. Tos pateikiamos
sąnaudos "užmiestyje" - tai čia 70-90 km/h, ar kažkas panašiai? Netgi
tokiu greičiu stengiantis važiuoti nepasieksi deklaruojamų sąnaudų. O
realiai aš, manau ir dauguma, tokiu greičiu beveik niekada nevažinėja -
arba mieste, arba automagistrale, dažniausiai 130 km/h. Tad teisinga
būtų pateikti kiek vartoja, pvz., važiuojant 120 km/h arba net keliais
skirtingais greičiais - tokia informacija vartotojui būtų daug
naudingesnė. Galėtų testuoti ir su įjungtom šviesom, klimato kontrole,
kitais šiuolaikiniuose auto pastoviai veikiančiais energijos
vartotojais. Kai kurie gamintojai tos pačios komplektacijos modeliams su
Start-Stop sistema deklaruoja vos ne 10% mažesnes sąnaudas nei be jos -
neįsivaizduoju tokių važiavimo sąlygų. Aš po pirmo variklio užgesimo
nuspaudžiu tą Start-Stop išjungimo mygtuką, jeigu užmirštu tai padaryti
vos užvedęs auto.

O dėl automato - jis realiai gali sutaupyti, bet negali sutaupyti, jei
sprendžiama kada perjungti pavaras remiantis vien variklio apsukomis.
Kiekviena tarpinė tarp vairo ir pedalų pridėdama vizualinę informaciją
ir minimalius eismo prognozavimo sugebėjimus padarys tai daug efektyviau.


2016-06-27 16:56, jtdm rašė:
> duotam kontekste taip.
> tu daugiu daugiausiai ka turi, tai - savo asmeninio egzemlpioriaus, savo
> specifinej vietoje, specifiniu laiku, specifinem salygom gautas
> sanaudas. jau vien tavo kaimynas, turintis 'toki pati' auto gali turet
> kardinaliai kita statistika. turinti kitoki auto - dar kitokia. o gal
> tokias pacias. bet tai niekaip nesusije su dar trecio kaimyno sanaudom,
> nepriklausomai nuo jo turimo auto ir t.t. vienam automatas ryja tiek
> pat, kiek mechanine, kitam maziau, kitam daugiau.
> nekalbant apie prasme aptarinet tokia statistika, renkantis KITA auto is
> keleto skirtingu modeliu. kuriu sanaudas gamintojas deklaraves pagal tam
> tikrus standartus, kad butu ka lyginti.
>
> On 2016.06.27 16:49, fenix@w wrote:
>> 2016.06.27 16:44, jtdm rašė:
>>> as suprantu ka tu rasai. tu turi statistika, kuri nieko verta, renkantis
>>> sekanti modeli viena is triju ar dvieju pagal sanaudu kriteriju.
>>> labiausiai verta santykinai lyginti tu aktualiu modeliu gamintojo
>>> deklaruotas sanaudas.
>>
>> tipo turiu nieko vertas kaimietiskas panetkes apie savo turetus auto?
>>
>