kad tu isjungi start-stop - tai gamintojas nekaltas. "RaR" wrote in message news:nl2n8e$a6r$1@trimpas.omnitel.net... Turėjau seną auto - vidutinės sąnaudos nuo deklaruojamų skyrėsi 0.5l. nauja - skiriasi mažiausiai 1.5l. Važinėju labai panašiai. Yra toks interneto portalas "Honest John", kuriame vartotojai skelbia savo vidutines sąnaudas ir skelbiamas vidurkis - sąnaudos labai artimos mano patirčiai. Skaičiau, kad buvo atliktas tyrimas, ir jeigu prieš 15-20 metų gaminti auto realiai sunaudodavo ~10% daugiau nei deklaruojama, tai dabartiniai iki ~30%. Visa tai labai atitinka mano patirtį tiek važinėjus keliais senais auto, tiek testdraivinus kažkiek naujų. Priedo, tai vienas, tai kitas auto gamintojas prisipažįsta kad klastojo vidutinių sąnaudų duomenis. Visa tai man leidžia daryti išvadą, kad gamintojų deklaruojamos sąnaudos yra mažesnės nei realios, o kiek - maždaug galima atsakyti būtent apklausus tuos "kaimiečius". Priedo, patys pateikiami parametrai yra gerokai pasenę. Tos pateikiamos sąnaudos "užmiestyje" - tai čia 70-90 km/h, ar kažkas panašiai? Netgi tokiu greičiu stengiantis važiuoti nepasieksi deklaruojamų sąnaudų. O realiai aš, manau ir dauguma, tokiu greičiu beveik niekada nevažinėja - arba mieste, arba automagistrale, dažniausiai 130 km/h. Tad teisinga būtų pateikti kiek vartoja, pvz., važiuojant 120 km/h arba net keliais skirtingais greičiais - tokia informacija vartotojui būtų daug naudingesnė. Galėtų testuoti ir su įjungtom šviesom, klimato kontrole, kitais šiuolaikiniuose auto pastoviai veikiančiais energijos vartotojais. Kai kurie gamintojai tos pačios komplektacijos modeliams su Start-Stop sistema deklaruoja vos ne 10% mažesnes sąnaudas nei be jos - neįsivaizduoju tokių važiavimo sąlygų. Aš po pirmo variklio užgesimo nuspaudžiu tą Start-Stop išjungimo mygtuką, jeigu užmirštu tai padaryti vos užvedęs auto. O dėl automato - jis realiai gali sutaupyti, bet negali sutaupyti, jei sprendžiama kada perjungti pavaras remiantis vien variklio apsukomis. Kiekviena tarpinė tarp vairo ir pedalų pridėdama vizualinę informaciją ir minimalius eismo prognozavimo sugebėjimus padarys tai daug efektyviau. 2016-06-27 16:56, jtdm rašė: > duotam kontekste taip. > tu daugiu daugiausiai ka turi, tai - savo asmeninio egzemlpioriaus, savo > specifinej vietoje, specifiniu laiku, specifinem salygom gautas > sanaudas. jau vien tavo kaimynas, turintis 'toki pati' auto gali turet > kardinaliai kita statistika. turinti kitoki auto - dar kitokia. o gal > tokias pacias. bet tai niekaip nesusije su dar trecio kaimyno sanaudom, > nepriklausomai nuo jo turimo auto ir t.t. vienam automatas ryja tiek > pat, kiek mechanine, kitam maziau, kitam daugiau. > nekalbant apie prasme aptarinet tokia statistika, renkantis KITA auto is > keleto skirtingu modeliu. kuriu sanaudas gamintojas deklaraves pagal tam > tikrus standartus, kad butu ka lyginti. > > On 2016.06.27 16:49, fenix@w wrote: >> 2016.06.27 16:44, jtdm rašė: >>> as suprantu ka tu rasai. tu turi statistika, kuri nieko verta, renkantis >>> sekanti modeli viena is triju ar dvieju pagal sanaudu kriteriju. >>> labiausiai verta santykinai lyginti tu aktualiu modeliu gamintojo >>> deklaruotas sanaudas. >> >> tipo turiu nieko vertas kaimietiskas panetkes apie savo turetus auto? >> >