Tema: Re: Q dėl dsg
Autorius: Andrius
Data: 2016-06-29 10:22:39
Man tiek paprastas automatas tiek dsg vaziuojant nuo kalno panasiai 
dirba, t.y. žemina pavarą jei tik pastabdai rimciau net ir Narbuto kalnu 
leidziantis.

On 2016-06-28 23:32, fenix@h wrote:
> 2016.06.28 23:09, Dainiushas rašė:
>> tai, kad tas turėtų ir be mygtukų gautis?
>
> nesigauna. automatas su atkabinta sankaba sekmingai laiko apsuskas
> tarkim tarp 1.2-1.5krpm, masina greiteja arba leteja daug leciau nei su
> manualu
>
>> On 6/28/2016 10:59 PM, Audrius K. wrote:
>>> On 2016-06-27 15:59, Dainiushas wrote:
>>>> nu tai kaip sako, myKtukų tų reikia tris kartus:
>>>>
>>>> pabandai kai nusiperki
>>>> parodai draugeliui
>>>> parodai kai pardavinėji mašiną
>>>
>>> Manual mygtuku, bent man, prireikia dar vienu atveju (speju, pagrinde
>>> jie tam ir yra :-))  Naujesnese mygtukai, senesnese max pavaros
>>> ribojimas) - tai kai reikia stabdyti varikliu nuokalneje....
>>>
>>> Audrius K.
>>> P.S. Ir nepasakokite man, kad reikia stabdyti stabdziais. Kai nuokalne
>>> tesiasi 5-10km, ir auksciu skirtumas 1-2km, o auto pilnai pakrautas, tai
>>> jokie stabdziai neislaikys...
>>>
>>>
>>>>
>>>>
>>>> On 6/27/2016 3:57 PM, spakainas wrote:
>>>>> Nežinau ką tu ten turi. Aš manual režimą naudoju ypač retai, ir tai
>>>>> tik
>>>>> paišsipisinėjimam. Gatvėj su srautu niekada nenaudoju.
>>>>>
>>>>> 2016.06.27 15:49, jtdm rašė:
>>>>>> del jungimo greicio ir valinimo as niekur ir nerasiau, kad automatas
>>>>>> geriau ar blogiau.
>>>>>> man kartais pritruksta 'intelekto' pas automata. ir nemanau, kad
>>>>>> kitokio
>>>>>> gamintojo ar modelio butu esminis skirtumas. tiesiog analogiskose
>>>>>> situacijose, kartais norisi skirtingu sprendimu, o bent jau turimas
>>>>>> daiktas, deja, bet nesugeba to ispildyti. pagal tai ka rasai, tai
>>>>>> tavo
>>>>>> b
>>>
>>
>