Man tiek paprastas automatas tiek dsg vaziuojant nuo kalno panasiai dirba, t.y. žemina pavarą jei tik pastabdai rimciau net ir Narbuto kalnu leidziantis. On 2016-06-28 23:32, fenix@h wrote: > 2016.06.28 23:09, Dainiushas rašė: >> tai, kad tas turėtų ir be mygtukų gautis? > > nesigauna. automatas su atkabinta sankaba sekmingai laiko apsuskas > tarkim tarp 1.2-1.5krpm, masina greiteja arba leteja daug leciau nei su > manualu > >> On 6/28/2016 10:59 PM, Audrius K. wrote: >>> On 2016-06-27 15:59, Dainiushas wrote: >>>> nu tai kaip sako, myKtukų tų reikia tris kartus: >>>> >>>> pabandai kai nusiperki >>>> parodai draugeliui >>>> parodai kai pardavinėji mašiną >>> >>> Manual mygtuku, bent man, prireikia dar vienu atveju (speju, pagrinde >>> jie tam ir yra :-)) Naujesnese mygtukai, senesnese max pavaros >>> ribojimas) - tai kai reikia stabdyti varikliu nuokalneje.... >>> >>> Audrius K. >>> P.S. Ir nepasakokite man, kad reikia stabdyti stabdziais. Kai nuokalne >>> tesiasi 5-10km, ir auksciu skirtumas 1-2km, o auto pilnai pakrautas, tai >>> jokie stabdziai neislaikys... >>> >>> >>>> >>>> >>>> On 6/27/2016 3:57 PM, spakainas wrote: >>>>> Nežinau ką tu ten turi. Aš manual režimą naudoju ypač retai, ir tai >>>>> tik >>>>> paišsipisinėjimam. Gatvėj su srautu niekada nenaudoju. >>>>> >>>>> 2016.06.27 15:49, jtdm rašė: >>>>>> del jungimo greicio ir valinimo as niekur ir nerasiau, kad automatas >>>>>> geriau ar blogiau. >>>>>> man kartais pritruksta 'intelekto' pas automata. ir nemanau, kad >>>>>> kitokio >>>>>> gamintojo ar modelio butu esminis skirtumas. tiesiog analogiskose >>>>>> situacijose, kartais norisi skirtingu sprendimu, o bent jau turimas >>>>>> daiktas, deja, bet nesugeba to ispildyti. pagal tai ka rasai, tai >>>>>> tavo >>>>>> b >>> >> >