Tema: Re: Q dėl dsg
Autorius: jtdm <[]@[].[]>
Data: 2016-06-27 16:00:01
as su srautu irgi vaziuoju nesirupindamas kuri pavara ijungta. bet 
diskusijoj apie dezes nebutina apsiriboti tipiniu vilkimusi su srautu 
mieste?

On 2016.06.27 15:57, spakainas wrote:
> Nežinau ką tu ten turi. Aš manual režimą naudoju ypač retai, ir tai tik
> paišsipisinėjimam. Gatvėj su srautu niekada nenaudoju.
>
> 2016.06.27 15:49, jtdm rašė:
>> del jungimo greicio ir valinimo as niekur ir nerasiau, kad automatas
>> geriau ar blogiau.
>> man kartais pritruksta 'intelekto' pas automata. ir nemanau, kad kitokio
>> gamintojo ar modelio butu esminis skirtumas. tiesiog analogiskose
>> situacijose, kartais norisi skirtingu sprendimu, o bent jau turimas
>> daiktas, deja, bet nesugeba to ispildyti. pagal tai ka rasai, tai tavo
>> bmw vaziouja 1:1 kaip mano nebmw. irgi apsimoko, irgi bando spelioti.
>> gal mano poreikiai per daznai mainosi, tai nespeja jis ... :) i
>> mechanine irgi nebekeisciau, nes kai norisi pagalvoti uz automata, tai
>> manual rezimas puikiai tinka.
>>
>> On 2016.06.27 15:43, spakainas wrote:
>>> Nu tai jei sumastysi žiemą į aikštelę pasidraskyt - tai manual režimas
>>> labai gerai. Bet aš tau dar syk sakau - turi tas automatas ten krūvą
>>> visokių algoritmų - pamaigai tapkę nuoširdžiau - tai jis pats kurį laiką
>>> prilaiko apsukas sukėlęs. Kraštutiniu atveju yr kickdown knoBkė po
>>> pedalu. Dar kraštutinesniam - manual režimas. Jungia greitai, aš su
>>> mechanika tikrai lėčiau tesugebėčiau.
>>>
>>> 2016.06.27 15:37, jtdm rašė:
>>>> kuom as ir naudojuosi kai man reik, ta ir sakau. kad joks automatas dar
>>>> nera toks greitas ir protingas, kad visais gyvenimo atvejais
>>>> prilygtu ir
>>>> prisitaikytu prie individualiu poreikiu. tam tas svirtis ir daro.
>>>> o kazkas cia nori ivelti i diskusija kam to reikia ir kad tai jiems
>>>> neidomu :)
>>>>
>>>> On 2016.06.27 15:35, fenix@w wrote:
>>>>> 2016.06.27 15:29, jtdm rašė:
>>>>>> posvyrio daviklis atspeja, kad tuo metu, as nenoriu, kad automatas
>>>>>> paaukstintu pavara? nes nu siaip 9/10 atveju, tai man ok ta 5-ta
>>>>>> pavara.
>>>>>> tikta viena is 10-ties reik kad vaziuotu 4-ta.
>>>>>
>>>>> normalus automatas tam ir yra skirtas, kad galvotų IR junginetu uz
>>>>> tave.
>>>>> jei nori sugalvot kuria pavara imest, tam yra svirtys +/-
>>>>>
>>>>>> On 2016.06.27 15:27, spakainas wrote:
>>>>>>> Nežinau, tik spėju - posvyrio daviklis?
>>>>>>>
>>>>>>> 2016.06.27 15:25, jtdm rašė:
>>>>>>>> netikiu. kad patikeciau, tures kasnors paaiskinti kaip ir pagal ka
>>>>>>>> tas
>>>>>>>> automatas susivokia (perskaito tavo mintis), kad *va dabar* as
>>>>>>>> noriu,
>>>>>>>> kad vaziuotum 2krpm 4-ta pavara tiek kiek man reik, o uz dvieju
>>>>>>>> kilometru jau junginetu 'iprastai'.
>>>>>>>>
>>>>>>>> On 2016.06.27 15:20, spakainas wrote:
>>>>>>>>> Bmw tikrai moka.  Nepasakysiu koks ten tiksliai - žinau tik kad
>>>>>>>>> senas
>>>>>>>>> šešiabėgis. Apskritai daug ten jis visko moka, padarytas kad
>>>>>>>>> džiugintų.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> 2016.06.27 15:02, jtdm rašė:
>>>>>>>>>> rimtai citroenas 'moka' vaziuot i ilga ikalne pvz 2krpm 4-ta
>>>>>>>>>> pavara ir
>>>>>>>>>> nejungti 5-tos pavaros? as cia kaip pvz viena is daugelio
>>>>>>>>>> pateikiu. i
>>>>>>>>>> diskusijas kam to reikia veltis nenoriu, tarkim, kad kartais
>>>>>>>>>> man to
>>>>>>>>>> reikia. dar itariu, kad vienoki lukesniai ir emocijos
>>>>>>>>>> vazinejant su
>>>>>>>>>> 70kw, ir biski kitokie su 170kw.
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> On 2016.06.27 14:57, Dainiushas wrote:
>>>>>>>>>>> bbž, man tai automatas kurį reikia junginėt - problema. tada jau
>>>>>>>>>>> geriau
>>>>>>>>>>> mechaninė.
>>>>>>>>>>> šiaip net gaidiškas AL4 Citroene nekelia jokių neigiamų
>>>>>>>>>>> emocijų. Ko
>>>>>>>>>>> beje
>>>>>>>>>>> niekaip neišeina pasakyt apie Aisin ir Jatco 6-ių pavarų
>>>>>>>>>>> tvarinius.
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> On 6/27/2016 2:54 PM, jtdm wrote:
>>>>>>>>>>>> On 2016.06.27 14:53, Dainiushas wrote:
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>> prie to, kad kol as nepaspaudziu gazo, tol automatas nezino
>>>>>>>>>>>>>> ka as
>>>>>>>>>>>>>> toliau
>>>>>>>>>>>>>> ketinu daryt, todel jis irgi nieko nedaro. kaip ir duotoj
>>>>>>>>>>>>>> situacijoj su
>>>>>>>>>>>>>> pristabdymu prie gulincio policininko. su mechanine po
>>>>>>>>>>>>>> suletejimo
>>>>>>>>>>>>>> perjungi pavara, atleidi sankaba, ir tik tada pradedi spausti
>>>>>>>>>>>>>> gaza.
>>>>>>>>>>>>>> nesigauna jokio pergazavimo. su automatu po paletejimo spaudi
>>>>>>>>>>>>>> gaza, o
>>>>>>>>>>>>>> jis dar kuri laika vaziuoja zemesne pavara, poto dar
>>>>>>>>>>>>>> perjungineja ta
>>>>>>>>>>>>>> pavara i aukstesne. sukiai jau buna sukile.
>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>> tai bet tai pats pavaras jungi irgi ne kaip sugalvoji, o pagal
>>>>>>>>>>>>> objektyvius kriterijus. Kur tu ten problemas matai su tuo
>>>>>>>>>>>>> gulinčiu
>>>>>>>>>>>>> policininku, nesuvokiu, gal tiesiog laikas iki Daivantos
>>>>>>>>>>>>> pavažiuot?
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> trolink toliau vienas. as pasakiau ka norejau.
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>> nu ne viska gali padaryt, automatas kolkas minciu skaityt
>>>>>>>>>>>>>> nemoka.
>>>>>>>>>>>>>> todel
>>>>>>>>>>>>>> kartais vazineju rankiniu rezimu, bent jau kaip kuriose
>>>>>>>>>>>>>> vietose,
>>>>>>>>>>>>>> nes
>>>>>>>>>>>>>> uzknisa automato mastymas ir laginimas.
>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>> tai nereikia pirkt visokių gaidžių ir nebus problemų :)
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> man tai ir nera problemu.
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>
>>