as su srautu irgi vaziuoju nesirupindamas kuri pavara ijungta. bet diskusijoj apie dezes nebutina apsiriboti tipiniu vilkimusi su srautu mieste? On 2016.06.27 15:57, spakainas wrote: > Nežinau ką tu ten turi. Aš manual režimą naudoju ypač retai, ir tai tik > paišsipisinėjimam. Gatvėj su srautu niekada nenaudoju. > > 2016.06.27 15:49, jtdm rašė: >> del jungimo greicio ir valinimo as niekur ir nerasiau, kad automatas >> geriau ar blogiau. >> man kartais pritruksta 'intelekto' pas automata. ir nemanau, kad kitokio >> gamintojo ar modelio butu esminis skirtumas. tiesiog analogiskose >> situacijose, kartais norisi skirtingu sprendimu, o bent jau turimas >> daiktas, deja, bet nesugeba to ispildyti. pagal tai ka rasai, tai tavo >> bmw vaziouja 1:1 kaip mano nebmw. irgi apsimoko, irgi bando spelioti. >> gal mano poreikiai per daznai mainosi, tai nespeja jis ... :) i >> mechanine irgi nebekeisciau, nes kai norisi pagalvoti uz automata, tai >> manual rezimas puikiai tinka. >> >> On 2016.06.27 15:43, spakainas wrote: >>> Nu tai jei sumastysi žiemą į aikštelę pasidraskyt - tai manual režimas >>> labai gerai. Bet aš tau dar syk sakau - turi tas automatas ten krūvą >>> visokių algoritmų - pamaigai tapkę nuoširdžiau - tai jis pats kurį laiką >>> prilaiko apsukas sukėlęs. Kraštutiniu atveju yr kickdown knoBkė po >>> pedalu. Dar kraštutinesniam - manual režimas. Jungia greitai, aš su >>> mechanika tikrai lėčiau tesugebėčiau. >>> >>> 2016.06.27 15:37, jtdm rašė: >>>> kuom as ir naudojuosi kai man reik, ta ir sakau. kad joks automatas dar >>>> nera toks greitas ir protingas, kad visais gyvenimo atvejais >>>> prilygtu ir >>>> prisitaikytu prie individualiu poreikiu. tam tas svirtis ir daro. >>>> o kazkas cia nori ivelti i diskusija kam to reikia ir kad tai jiems >>>> neidomu :) >>>> >>>> On 2016.06.27 15:35, fenix@w wrote: >>>>> 2016.06.27 15:29, jtdm rašė: >>>>>> posvyrio daviklis atspeja, kad tuo metu, as nenoriu, kad automatas >>>>>> paaukstintu pavara? nes nu siaip 9/10 atveju, tai man ok ta 5-ta >>>>>> pavara. >>>>>> tikta viena is 10-ties reik kad vaziuotu 4-ta. >>>>> >>>>> normalus automatas tam ir yra skirtas, kad galvotų IR junginetu uz >>>>> tave. >>>>> jei nori sugalvot kuria pavara imest, tam yra svirtys +/- >>>>> >>>>>> On 2016.06.27 15:27, spakainas wrote: >>>>>>> Nežinau, tik spėju - posvyrio daviklis? >>>>>>> >>>>>>> 2016.06.27 15:25, jtdm rašė: >>>>>>>> netikiu. kad patikeciau, tures kasnors paaiskinti kaip ir pagal ka >>>>>>>> tas >>>>>>>> automatas susivokia (perskaito tavo mintis), kad *va dabar* as >>>>>>>> noriu, >>>>>>>> kad vaziuotum 2krpm 4-ta pavara tiek kiek man reik, o uz dvieju >>>>>>>> kilometru jau junginetu 'iprastai'. >>>>>>>> >>>>>>>> On 2016.06.27 15:20, spakainas wrote: >>>>>>>>> Bmw tikrai moka. Nepasakysiu koks ten tiksliai - žinau tik kad >>>>>>>>> senas >>>>>>>>> šešiabėgis. Apskritai daug ten jis visko moka, padarytas kad >>>>>>>>> džiugintų. >>>>>>>>> >>>>>>>>> 2016.06.27 15:02, jtdm rašė: >>>>>>>>>> rimtai citroenas 'moka' vaziuot i ilga ikalne pvz 2krpm 4-ta >>>>>>>>>> pavara ir >>>>>>>>>> nejungti 5-tos pavaros? as cia kaip pvz viena is daugelio >>>>>>>>>> pateikiu. i >>>>>>>>>> diskusijas kam to reikia veltis nenoriu, tarkim, kad kartais >>>>>>>>>> man to >>>>>>>>>> reikia. dar itariu, kad vienoki lukesniai ir emocijos >>>>>>>>>> vazinejant su >>>>>>>>>> 70kw, ir biski kitokie su 170kw. >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> On 2016.06.27 14:57, Dainiushas wrote: >>>>>>>>>>> bbž, man tai automatas kurį reikia junginėt - problema. tada jau >>>>>>>>>>> geriau >>>>>>>>>>> mechaninė. >>>>>>>>>>> šiaip net gaidiškas AL4 Citroene nekelia jokių neigiamų >>>>>>>>>>> emocijų. Ko >>>>>>>>>>> beje >>>>>>>>>>> niekaip neišeina pasakyt apie Aisin ir Jatco 6-ių pavarų >>>>>>>>>>> tvarinius. >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> On 6/27/2016 2:54 PM, jtdm wrote: >>>>>>>>>>>> On 2016.06.27 14:53, Dainiushas wrote: >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> prie to, kad kol as nepaspaudziu gazo, tol automatas nezino >>>>>>>>>>>>>> ka as >>>>>>>>>>>>>> toliau >>>>>>>>>>>>>> ketinu daryt, todel jis irgi nieko nedaro. kaip ir duotoj >>>>>>>>>>>>>> situacijoj su >>>>>>>>>>>>>> pristabdymu prie gulincio policininko. su mechanine po >>>>>>>>>>>>>> suletejimo >>>>>>>>>>>>>> perjungi pavara, atleidi sankaba, ir tik tada pradedi spausti >>>>>>>>>>>>>> gaza. >>>>>>>>>>>>>> nesigauna jokio pergazavimo. su automatu po paletejimo spaudi >>>>>>>>>>>>>> gaza, o >>>>>>>>>>>>>> jis dar kuri laika vaziuoja zemesne pavara, poto dar >>>>>>>>>>>>>> perjungineja ta >>>>>>>>>>>>>> pavara i aukstesne. sukiai jau buna sukile. >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> tai bet tai pats pavaras jungi irgi ne kaip sugalvoji, o pagal >>>>>>>>>>>>> objektyvius kriterijus. Kur tu ten problemas matai su tuo >>>>>>>>>>>>> gulinčiu >>>>>>>>>>>>> policininku, nesuvokiu, gal tiesiog laikas iki Daivantos >>>>>>>>>>>>> pavažiuot? >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> trolink toliau vienas. as pasakiau ka norejau. >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> nu ne viska gali padaryt, automatas kolkas minciu skaityt >>>>>>>>>>>>>> nemoka. >>>>>>>>>>>>>> todel >>>>>>>>>>>>>> kartais vazineju rankiniu rezimu, bent jau kaip kuriose >>>>>>>>>>>>>> vietose, >>>>>>>>>>>>>> nes >>>>>>>>>>>>>> uzknisa automato mastymas ir laginimas. >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> tai nereikia pirkt visokių gaidžių ir nebus problemų :) >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> man tai ir nera problemu. >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>> >>>>> >>>> >>