Tema: Re: Q dėl dsg
Autorius: spakainas
Data: 2016-06-27 16:04:11
Sakyk ką nori, bet gazą nužmygt dugnan gaunasi kur kas greičiau nei 
ieškot manual režimo (nebent jei yr lopetėlės už vairo), o po tokio 
veiksmo jau seka tai, ką aprašiau anksčiau - tazikas pats supranta kad 
dabar jau reik nebemiegot, tobiš antrą kart sakyt nebereikia.

2016.06.27 16:00, jtdm rašė:
> as su srautu irgi vaziuoju nesirupindamas kuri pavara ijungta. bet
> diskusijoj apie dezes nebutina apsiriboti tipiniu vilkimusi su srautu
> mieste?
>
> On 2016.06.27 15:57, spakainas wrote:
>> Nežinau ką tu ten turi. Aš manual režimą naudoju ypač retai, ir tai tik
>> paišsipisinėjimam. Gatvėj su srautu niekada nenaudoju.
>>
>> 2016.06.27 15:49, jtdm rašė:
>>> del jungimo greicio ir valinimo as niekur ir nerasiau, kad automatas
>>> geriau ar blogiau.
>>> man kartais pritruksta 'intelekto' pas automata. ir nemanau, kad kitokio
>>> gamintojo ar modelio butu esminis skirtumas. tiesiog analogiskose
>>> situacijose, kartais norisi skirtingu sprendimu, o bent jau turimas
>>> daiktas, deja, bet nesugeba to ispildyti. pagal tai ka rasai, tai tavo
>>> bmw vaziouja 1:1 kaip mano nebmw. irgi apsimoko, irgi bando spelioti.
>>> gal mano poreikiai per daznai mainosi, tai nespeja jis ... :) i
>>> mechanine irgi nebekeisciau, nes kai norisi pagalvoti uz automata, tai
>>> manual rezimas puikiai tinka.
>>>
>>> On 2016.06.27 15:43, spakainas wrote:
>>>> Nu tai jei sumastysi žiemą į aikštelę pasidraskyt - tai manual režimas
>>>> labai gerai. Bet aš tau dar syk sakau - turi tas automatas ten krūvą
>>>> visokių algoritmų - pamaigai tapkę nuoširdžiau - tai jis pats kurį
>>>> laiką
>>>> prilaiko apsukas sukėlęs. Kraštutiniu atveju yr kickdown knoBkė po
>>>> pedalu. Dar kraštutinesniam - manual režimas. Jungia greitai, aš su
>>>> mechanika tikrai lėčiau tesugebėčiau.
>>>>
>>>> 2016.06.27 15:37, jtdm rašė:
>>>>> kuom as ir naudojuosi kai man reik, ta ir sakau. kad joks automatas
>>>>> dar
>>>>> nera toks greitas ir protingas, kad visais gyvenimo atvejais
>>>>> prilygtu ir
>>>>> prisitaikytu prie individualiu poreikiu. tam tas svirtis ir daro.
>>>>> o kazkas cia nori ivelti i diskusija kam to reikia ir kad tai jiems
>>>>> neidomu :)
>>>>>
>>>>> On 2016.06.27 15:35, fenix@w wrote:
>>>>>> 2016.06.27 15:29, jtdm rašė:
>>>>>>> posvyrio daviklis atspeja, kad tuo metu, as nenoriu, kad automatas
>>>>>>> paaukstintu pavara? nes nu siaip 9/10 atveju, tai man ok ta 5-ta
>>>>>>> pavara.
>>>>>>> tikta viena is 10-ties reik kad vaziuotu 4-ta.
>>>>>>
>>>>>> normalus automatas tam ir yra skirtas, kad galvotų IR junginetu uz
>>>>>> tave.
>>>>>> jei nori sugalvot kuria pavara imest, tam yra svirtys +/-
>>>>>>
>>>>>>> On 2016.06.27 15:27, spakainas wrote:
>>>>>>>> Nežinau, tik spėju - posvyrio daviklis?
>>>>>>>>
>>>>>>>> 2016.06.27 15:25, jtdm rašė:
>>>>>>>>> netikiu. kad patikeciau, tures kasnors paaiskinti kaip ir pagal ka
>>>>>>>>> tas
>>>>>>>>> automatas susivokia (perskaito tavo mintis), kad *va dabar* as
>>>>>>>>> noriu,
>>>>>>>>> kad vaziuotum 2krpm 4-ta pavara tiek kiek man reik, o uz dvieju
>>>>>>>>> kilometru jau junginetu 'iprastai'.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> On 2016.06.27 15:20, spakainas wrote:
>>>>>>>>>> Bmw tikrai moka.  Nepasakysiu koks ten tiksliai - žinau tik kad
>>>>>>>>>> senas
>>>>>>>>>> šešiabėgis. Apskritai daug ten jis visko moka, padarytas kad
>>>>>>>>>> džiugintų.
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> 2016.06.27 15:02, jtdm rašė:
>>>>>>>>>>> rimtai citroenas 'moka' vaziuot i ilga ikalne pvz 2krpm 4-ta
>>>>>>>>>>> pavara ir
>>>>>>>>>>> nejungti 5-tos pavaros? as cia kaip pvz viena is daugelio
>>>>>>>>>>> pateikiu. i
>>>>>>>>>>> diskusijas kam to reikia veltis nenoriu, tarkim, kad kartais
>>>>>>>>>>> man to
>>>>>>>>>>> reikia. dar itariu, kad vienoki lukesniai ir emocijos
>>>>>>>>>>> vazinejant su
>>>>>>>>>>> 70kw, ir biski kitokie su 170kw.
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> On 2016.06.27 14:57, Dainiushas wrote:
>>>>>>>>>>>> bbž, man tai automatas kurį reikia junginėt - problema. tada
>>>>>>>>>>>> jau
>>>>>>>>>>>> geriau
>>>>>>>>>>>> mechaninė.
>>>>>>>>>>>> šiaip net gaidiškas AL4 Citroene nekelia jokių neigiamų
>>>>>>>>>>>> emocijų. Ko
>>>>>>>>>>>> beje
>>>>>>>>>>>> niekaip neišeina pasakyt apie Aisin ir Jatco 6-ių pavarų
>>>>>>>>>>>> tvarinius.
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> On 6/27/2016 2:54 PM, jtdm wrote:
>>>>>>>>>>>>> On 2016.06.27 14:53, Dainiushas wrote:
>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>> prie to, kad kol as nepaspaudziu gazo, tol automatas nezino
>>>>>>>>>>>>>>> ka as
>>>>>>>>>>>>>>> toliau
>>>>>>>>>>>>>>> ketinu daryt, todel jis irgi nieko nedaro. kaip ir duotoj
>>>>>>>>>>>>>>> situacijoj su
>>>>>>>>>>>>>>> pristabdymu prie gulincio policininko. su mechanine po
>>>>>>>>>>>>>>> suletejimo
>>>>>>>>>>>>>>> perjungi pavara, atleidi sankaba, ir tik tada pradedi
>>>>>>>>>>>>>>> spausti
>>>>>>>>>>>>>>> gaza.
>>>>>>>>>>>>>>> nesigauna jokio pergazavimo. su automatu po paletejimo
>>>>>>>>>>>>>>> spaudi
>>>>>>>>>>>>>>> gaza, o
>>>>>>>>>>>>>>> jis dar kuri laika vaziuoja zemesne pavara, poto dar
>>>>>>>>>>>>>>> perjungineja ta
>>>>>>>>>>>>>>> pavara i aukstesne. sukiai jau buna sukile.
>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>> tai bet tai pats pavaras jungi irgi ne kaip sugalvoji, o
>>>>>>>>>>>>>> pagal
>>>>>>>>>>>>>> objektyvius kriterijus. Kur tu ten problemas matai su tuo
>>>>>>>>>>>>>> gulinčiu
>>>>>>>>>>>>>> policininku, nesuvokiu, gal tiesiog laikas iki Daivantos
>>>>>>>>>>>>>> pavažiuot?
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>> trolink toliau vienas. as pasakiau ka norejau.
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>> nu ne viska gali padaryt, automatas kolkas minciu skaityt
>>>>>>>>>>>>>>> nemoka.
>>>>>>>>>>>>>>> todel
>>>>>>>>>>>>>>> kartais vazineju rankiniu rezimu, bent jau kaip kuriose
>>>>>>>>>>>>>>> vietose,
>>>>>>>>>>>>>>> nes
>>>>>>>>>>>>>>> uzknisa automato mastymas ir laginimas.
>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>> tai nereikia pirkt visokių gaidžių ir nebus problemų :)
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>> man tai ir nera problemu.
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>
>