Sakyk ką nori, bet gazą nužmygt dugnan gaunasi kur kas greičiau nei ieškot manual režimo (nebent jei yr lopetėlės už vairo), o po tokio veiksmo jau seka tai, ką aprašiau anksčiau - tazikas pats supranta kad dabar jau reik nebemiegot, tobiš antrą kart sakyt nebereikia. 2016.06.27 16:00, jtdm rašė: > as su srautu irgi vaziuoju nesirupindamas kuri pavara ijungta. bet > diskusijoj apie dezes nebutina apsiriboti tipiniu vilkimusi su srautu > mieste? > > On 2016.06.27 15:57, spakainas wrote: >> Nežinau ką tu ten turi. Aš manual režimą naudoju ypač retai, ir tai tik >> paišsipisinėjimam. Gatvėj su srautu niekada nenaudoju. >> >> 2016.06.27 15:49, jtdm rašė: >>> del jungimo greicio ir valinimo as niekur ir nerasiau, kad automatas >>> geriau ar blogiau. >>> man kartais pritruksta 'intelekto' pas automata. ir nemanau, kad kitokio >>> gamintojo ar modelio butu esminis skirtumas. tiesiog analogiskose >>> situacijose, kartais norisi skirtingu sprendimu, o bent jau turimas >>> daiktas, deja, bet nesugeba to ispildyti. pagal tai ka rasai, tai tavo >>> bmw vaziouja 1:1 kaip mano nebmw. irgi apsimoko, irgi bando spelioti. >>> gal mano poreikiai per daznai mainosi, tai nespeja jis ... :) i >>> mechanine irgi nebekeisciau, nes kai norisi pagalvoti uz automata, tai >>> manual rezimas puikiai tinka. >>> >>> On 2016.06.27 15:43, spakainas wrote: >>>> Nu tai jei sumastysi žiemą į aikštelę pasidraskyt - tai manual režimas >>>> labai gerai. Bet aš tau dar syk sakau - turi tas automatas ten krūvą >>>> visokių algoritmų - pamaigai tapkę nuoširdžiau - tai jis pats kurį >>>> laiką >>>> prilaiko apsukas sukėlęs. Kraštutiniu atveju yr kickdown knoBkė po >>>> pedalu. Dar kraštutinesniam - manual režimas. Jungia greitai, aš su >>>> mechanika tikrai lėčiau tesugebėčiau. >>>> >>>> 2016.06.27 15:37, jtdm rašė: >>>>> kuom as ir naudojuosi kai man reik, ta ir sakau. kad joks automatas >>>>> dar >>>>> nera toks greitas ir protingas, kad visais gyvenimo atvejais >>>>> prilygtu ir >>>>> prisitaikytu prie individualiu poreikiu. tam tas svirtis ir daro. >>>>> o kazkas cia nori ivelti i diskusija kam to reikia ir kad tai jiems >>>>> neidomu :) >>>>> >>>>> On 2016.06.27 15:35, fenix@w wrote: >>>>>> 2016.06.27 15:29, jtdm rašė: >>>>>>> posvyrio daviklis atspeja, kad tuo metu, as nenoriu, kad automatas >>>>>>> paaukstintu pavara? nes nu siaip 9/10 atveju, tai man ok ta 5-ta >>>>>>> pavara. >>>>>>> tikta viena is 10-ties reik kad vaziuotu 4-ta. >>>>>> >>>>>> normalus automatas tam ir yra skirtas, kad galvotų IR junginetu uz >>>>>> tave. >>>>>> jei nori sugalvot kuria pavara imest, tam yra svirtys +/- >>>>>> >>>>>>> On 2016.06.27 15:27, spakainas wrote: >>>>>>>> Nežinau, tik spėju - posvyrio daviklis? >>>>>>>> >>>>>>>> 2016.06.27 15:25, jtdm rašė: >>>>>>>>> netikiu. kad patikeciau, tures kasnors paaiskinti kaip ir pagal ka >>>>>>>>> tas >>>>>>>>> automatas susivokia (perskaito tavo mintis), kad *va dabar* as >>>>>>>>> noriu, >>>>>>>>> kad vaziuotum 2krpm 4-ta pavara tiek kiek man reik, o uz dvieju >>>>>>>>> kilometru jau junginetu 'iprastai'. >>>>>>>>> >>>>>>>>> On 2016.06.27 15:20, spakainas wrote: >>>>>>>>>> Bmw tikrai moka. Nepasakysiu koks ten tiksliai - žinau tik kad >>>>>>>>>> senas >>>>>>>>>> šešiabėgis. Apskritai daug ten jis visko moka, padarytas kad >>>>>>>>>> džiugintų. >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> 2016.06.27 15:02, jtdm rašė: >>>>>>>>>>> rimtai citroenas 'moka' vaziuot i ilga ikalne pvz 2krpm 4-ta >>>>>>>>>>> pavara ir >>>>>>>>>>> nejungti 5-tos pavaros? as cia kaip pvz viena is daugelio >>>>>>>>>>> pateikiu. i >>>>>>>>>>> diskusijas kam to reikia veltis nenoriu, tarkim, kad kartais >>>>>>>>>>> man to >>>>>>>>>>> reikia. dar itariu, kad vienoki lukesniai ir emocijos >>>>>>>>>>> vazinejant su >>>>>>>>>>> 70kw, ir biski kitokie su 170kw. >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> On 2016.06.27 14:57, Dainiushas wrote: >>>>>>>>>>>> bbž, man tai automatas kurį reikia junginėt - problema. tada >>>>>>>>>>>> jau >>>>>>>>>>>> geriau >>>>>>>>>>>> mechaninė. >>>>>>>>>>>> šiaip net gaidiškas AL4 Citroene nekelia jokių neigiamų >>>>>>>>>>>> emocijų. Ko >>>>>>>>>>>> beje >>>>>>>>>>>> niekaip neišeina pasakyt apie Aisin ir Jatco 6-ių pavarų >>>>>>>>>>>> tvarinius. >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> On 6/27/2016 2:54 PM, jtdm wrote: >>>>>>>>>>>>> On 2016.06.27 14:53, Dainiushas wrote: >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> prie to, kad kol as nepaspaudziu gazo, tol automatas nezino >>>>>>>>>>>>>>> ka as >>>>>>>>>>>>>>> toliau >>>>>>>>>>>>>>> ketinu daryt, todel jis irgi nieko nedaro. kaip ir duotoj >>>>>>>>>>>>>>> situacijoj su >>>>>>>>>>>>>>> pristabdymu prie gulincio policininko. su mechanine po >>>>>>>>>>>>>>> suletejimo >>>>>>>>>>>>>>> perjungi pavara, atleidi sankaba, ir tik tada pradedi >>>>>>>>>>>>>>> spausti >>>>>>>>>>>>>>> gaza. >>>>>>>>>>>>>>> nesigauna jokio pergazavimo. su automatu po paletejimo >>>>>>>>>>>>>>> spaudi >>>>>>>>>>>>>>> gaza, o >>>>>>>>>>>>>>> jis dar kuri laika vaziuoja zemesne pavara, poto dar >>>>>>>>>>>>>>> perjungineja ta >>>>>>>>>>>>>>> pavara i aukstesne. sukiai jau buna sukile. >>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> tai bet tai pats pavaras jungi irgi ne kaip sugalvoji, o >>>>>>>>>>>>>> pagal >>>>>>>>>>>>>> objektyvius kriterijus. Kur tu ten problemas matai su tuo >>>>>>>>>>>>>> gulinčiu >>>>>>>>>>>>>> policininku, nesuvokiu, gal tiesiog laikas iki Daivantos >>>>>>>>>>>>>> pavažiuot? >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> trolink toliau vienas. as pasakiau ka norejau. >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> nu ne viska gali padaryt, automatas kolkas minciu skaityt >>>>>>>>>>>>>>> nemoka. >>>>>>>>>>>>>>> todel >>>>>>>>>>>>>>> kartais vazineju rankiniu rezimu, bent jau kaip kuriose >>>>>>>>>>>>>>> vietose, >>>>>>>>>>>>>>> nes >>>>>>>>>>>>>>> uzknisa automato mastymas ir laginimas. >>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> tai nereikia pirkt visokių gaidžių ir nebus problemų :) >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> man tai ir nera problemu. >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>> >>> >