rimtai citroenas 'moka' vaziuot i ilga ikalne pvz 2krpm 4-ta pavara ir nejungti 5-tos pavaros? as cia kaip pvz viena is daugelio pateikiu. i diskusijas kam to reikia veltis nenoriu, tarkim, kad kartais man to reikia. dar itariu, kad vienoki lukesniai ir emocijos vazinejant su 70kw, ir biski kitokie su 170kw. On 2016.06.27 14:57, Dainiushas wrote: > bbž, man tai automatas kurį reikia junginėt - problema. tada jau geriau > mechaninė. > šiaip net gaidiškas AL4 Citroene nekelia jokių neigiamų emocijų. Ko beje > niekaip neišeina pasakyt apie Aisin ir Jatco 6-ių pavarų tvarinius. > > On 6/27/2016 2:54 PM, jtdm wrote: >> On 2016.06.27 14:53, Dainiushas wrote: >>> >>>> >>>> prie to, kad kol as nepaspaudziu gazo, tol automatas nezino ka as >>>> toliau >>>> ketinu daryt, todel jis irgi nieko nedaro. kaip ir duotoj situacijoj su >>>> pristabdymu prie gulincio policininko. su mechanine po suletejimo >>>> perjungi pavara, atleidi sankaba, ir tik tada pradedi spausti gaza. >>>> nesigauna jokio pergazavimo. su automatu po paletejimo spaudi gaza, o >>>> jis dar kuri laika vaziuoja zemesne pavara, poto dar perjungineja ta >>>> pavara i aukstesne. sukiai jau buna sukile. >>>> >>> >>> tai bet tai pats pavaras jungi irgi ne kaip sugalvoji, o pagal >>> objektyvius kriterijus. Kur tu ten problemas matai su tuo gulinčiu >>> policininku, nesuvokiu, gal tiesiog laikas iki Daivantos pavažiuot? >> >> trolink toliau vienas. as pasakiau ka norejau. >> >>> >>> >>>> >>>> nu ne viska gali padaryt, automatas kolkas minciu skaityt nemoka. todel >>>> kartais vazineju rankiniu rezimu, bent jau kaip kuriose vietose, nes >>>> uzknisa automato mastymas ir laginimas. >>>> >>> >>> tai nereikia pirkt visokių gaidžių ir nebus problemų :) >> >> man tai ir nera problemu. >> >>> >> >