Tema: Re: Q dėl dsg
Autorius: jtdm <[]@[].[]>
Data: 2016-06-27 15:02:48
rimtai citroenas 'moka' vaziuot i ilga ikalne pvz 2krpm 4-ta pavara ir 
nejungti 5-tos pavaros? as cia kaip pvz viena is daugelio pateikiu. i 
diskusijas kam to reikia veltis nenoriu, tarkim, kad kartais man to 
reikia. dar itariu, kad vienoki lukesniai ir emocijos vazinejant su 
70kw, ir biski kitokie su 170kw.

On 2016.06.27 14:57, Dainiushas wrote:
> bbž, man tai automatas kurį reikia junginėt - problema. tada jau geriau
> mechaninė.
> šiaip net gaidiškas AL4 Citroene nekelia jokių neigiamų emocijų. Ko beje
> niekaip neišeina pasakyt apie Aisin ir Jatco 6-ių pavarų tvarinius.
>
> On 6/27/2016 2:54 PM, jtdm wrote:
>> On 2016.06.27 14:53, Dainiushas wrote:
>>>
>>>>
>>>> prie to, kad kol as nepaspaudziu gazo, tol automatas nezino ka as
>>>> toliau
>>>> ketinu daryt, todel jis irgi nieko nedaro. kaip ir duotoj situacijoj su
>>>> pristabdymu prie gulincio policininko. su mechanine po suletejimo
>>>> perjungi pavara, atleidi sankaba, ir tik tada pradedi spausti gaza.
>>>> nesigauna jokio pergazavimo. su automatu po paletejimo spaudi gaza, o
>>>> jis dar kuri laika vaziuoja zemesne pavara, poto dar perjungineja ta
>>>> pavara i aukstesne. sukiai jau buna sukile.
>>>>
>>>
>>> tai bet tai pats pavaras jungi irgi ne kaip sugalvoji, o pagal
>>> objektyvius kriterijus. Kur tu ten problemas matai su tuo gulinčiu
>>> policininku, nesuvokiu, gal tiesiog laikas iki Daivantos pavažiuot?
>>
>> trolink toliau vienas. as pasakiau ka norejau.
>>
>>>
>>>
>>>>
>>>> nu ne viska gali padaryt, automatas kolkas minciu skaityt nemoka. todel
>>>> kartais vazineju rankiniu rezimu, bent jau kaip kuriose vietose, nes
>>>> uzknisa automato mastymas ir laginimas.
>>>>
>>>
>>> tai nereikia pirkt visokių gaidžių ir nebus problemų :)
>>
>> man tai ir nera problemu.
>>
>>>
>>
>