Tema: Re: Q dėl dsg
Autorius: spakainas
Data: 2016-06-27 15:33:38
Aš taip giliai sliekų neieškau. Apskritai aš dažniausiai net nežinau 
kuria tiksliai pavara važiuoju. Man pilnai pakanka to, kad tazikas pats 
žino ko aš iš jo noriu. Pavaros jungiasi nepastebimai - jei muzonas 
teisingas ir į tachometrą nežiūrėsi, tai ir nesuprasi kada persijungė. 
Aišku kai tapkę mini, tai jau vien iš torko pokyčio jaučiasi, bet 
civilizuotai kruizinant - bukvaliai px.

2016.06.27 15:29, jtdm rašė:
> posvyrio daviklis atspeja, kad tuo metu, as nenoriu, kad automatas
> paaukstintu pavara? nes nu siaip 9/10 atveju, tai man ok ta 5-ta pavara.
> tikta viena is 10-ties reik kad vaziuotu 4-ta.
>
> On 2016.06.27 15:27, spakainas wrote:
>> Nežinau, tik spėju - posvyrio daviklis?
>>
>> 2016.06.27 15:25, jtdm rašė:
>>> netikiu. kad patikeciau, tures kasnors paaiskinti kaip ir pagal ka tas
>>> automatas susivokia (perskaito tavo mintis), kad *va dabar* as noriu,
>>> kad vaziuotum 2krpm 4-ta pavara tiek kiek man reik, o uz dvieju
>>> kilometru jau junginetu 'iprastai'.
>>>
>>> On 2016.06.27 15:20, spakainas wrote:
>>>> Bmw tikrai moka.  Nepasakysiu koks ten tiksliai - žinau tik kad senas
>>>> šešiabėgis. Apskritai daug ten jis visko moka, padarytas kad džiugintų.
>>>>
>>>> 2016.06.27 15:02, jtdm rašė:
>>>>> rimtai citroenas 'moka' vaziuot i ilga ikalne pvz 2krpm 4-ta pavara ir
>>>>> nejungti 5-tos pavaros? as cia kaip pvz viena is daugelio pateikiu. i
>>>>> diskusijas kam to reikia veltis nenoriu, tarkim, kad kartais man to
>>>>> reikia. dar itariu, kad vienoki lukesniai ir emocijos vazinejant su
>>>>> 70kw, ir biski kitokie su 170kw.
>>>>>
>>>>> On 2016.06.27 14:57, Dainiushas wrote:
>>>>>> bbž, man tai automatas kurį reikia junginėt - problema. tada jau
>>>>>> geriau
>>>>>> mechaninė.
>>>>>> šiaip net gaidiškas AL4 Citroene nekelia jokių neigiamų emocijų. Ko
>>>>>> beje
>>>>>> niekaip neišeina pasakyt apie Aisin ir Jatco 6-ių pavarų tvarinius.
>>>>>>
>>>>>> On 6/27/2016 2:54 PM, jtdm wrote:
>>>>>>> On 2016.06.27 14:53, Dainiushas wrote:
>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> prie to, kad kol as nepaspaudziu gazo, tol automatas nezino ka as
>>>>>>>>> toliau
>>>>>>>>> ketinu daryt, todel jis irgi nieko nedaro. kaip ir duotoj
>>>>>>>>> situacijoj su
>>>>>>>>> pristabdymu prie gulincio policininko. su mechanine po suletejimo
>>>>>>>>> perjungi pavara, atleidi sankaba, ir tik tada pradedi spausti
>>>>>>>>> gaza.
>>>>>>>>> nesigauna jokio pergazavimo. su automatu po paletejimo spaudi
>>>>>>>>> gaza, o
>>>>>>>>> jis dar kuri laika vaziuoja zemesne pavara, poto dar
>>>>>>>>> perjungineja ta
>>>>>>>>> pavara i aukstesne. sukiai jau buna sukile.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> tai bet tai pats pavaras jungi irgi ne kaip sugalvoji, o pagal
>>>>>>>> objektyvius kriterijus. Kur tu ten problemas matai su tuo gulinčiu
>>>>>>>> policininku, nesuvokiu, gal tiesiog laikas iki Daivantos pavažiuot?
>>>>>>>
>>>>>>> trolink toliau vienas. as pasakiau ka norejau.
>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> nu ne viska gali padaryt, automatas kolkas minciu skaityt nemoka.
>>>>>>>>> todel
>>>>>>>>> kartais vazineju rankiniu rezimu, bent jau kaip kuriose vietose,
>>>>>>>>> nes
>>>>>>>>> uzknisa automato mastymas ir laginimas.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> tai nereikia pirkt visokių gaidžių ir nebus problemų :)
>>>>>>>
>>>>>>> man tai ir nera problemu.
>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>
>