tai, kad tas turėtų ir be mygtukų gautis? On 6/28/2016 10:59 PM, Audrius K. wrote: > On 2016-06-27 15:59, Dainiushas wrote: >> nu tai kaip sako, myKtukų tų reikia tris kartus: >> >> pabandai kai nusiperki >> parodai draugeliui >> parodai kai pardavinėji mašiną > > Manual mygtuku, bent man, prireikia dar vienu atveju (speju, pagrinde > jie tam ir yra :-)) Naujesnese mygtukai, senesnese max pavaros > ribojimas) - tai kai reikia stabdyti varikliu nuokalneje.... > > Audrius K. > P.S. Ir nepasakokite man, kad reikia stabdyti stabdziais. Kai nuokalne > tesiasi 5-10km, ir auksciu skirtumas 1-2km, o auto pilnai pakrautas, tai > jokie stabdziai neislaikys... > > >> >> >> On 6/27/2016 3:57 PM, spakainas wrote: >>> Nežinau ką tu ten turi. Aš manual režimą naudoju ypač retai, ir tai tik >>> paišsipisinėjimam. Gatvėj su srautu niekada nenaudoju. >>> >>> 2016.06.27 15:49, jtdm rašė: >>>> del jungimo greicio ir valinimo as niekur ir nerasiau, kad automatas >>>> geriau ar blogiau. >>>> man kartais pritruksta 'intelekto' pas automata. ir nemanau, kad >>>> kitokio >>>> gamintojo ar modelio butu esminis skirtumas. tiesiog analogiskose >>>> situacijose, kartais norisi skirtingu sprendimu, o bent jau turimas >>>> daiktas, deja, bet nesugeba to ispildyti. pagal tai ka rasai, tai tavo >>>> b >