o realiai vistiek automatas tik del komforto buvo yra ir bus. nes ekonomija net kazkokia is ateities teorine baigsis neprasidejus, ivertinus to automato kaina, islaikymo ir remonto kastus. On 2016.06.30 12:52, RaR wrote: > Na tai aš irgi 1.4 naudoju. Aišku, visiškai neįsivaizduoju kaip su tokiu > varikliu manualas būtų - nebandžiau nė karto. Be abejo, kad ateitis > automatas ir jis bus geriau visais atžvilgiais - tiek komforto, tiek > ekonomijos. Bet dabar, pvz., kad ir toks momentas - važiuoju link > šviesoforo, su manualu įmetu žemesnį bėgį, kad kuo ilgiau iki jo > važiuočiau su 0 sąnaudomis. Automatas gi nemato kur tas šviesoforas ir > nežino ką aš sugalvojęs - todėl važiuoja aukštesniu bėgiu, taip pat su 0 > sąnaudomis, bet mažiau stabdydamas, įsivaizduodamas kad taip labiau > taupo. Bet davažiavęs iki šviesoforo sustoji, ir tada jau sąnaudos nuo > 0.4l/0km. Na aišku, tada gali suveikti Start-Stop, bet kainuos > papildomas variklio užvedimas, priedo visokie energijos vartotojai tuo > metu siurbs akumuliatorių. Kai į sistemą įkomponuojamos kameros, radarai > ir parašomi protingi viską suderinantys ir prognozuojantys algoritmai, > tada jau žmogui su manualu nebūtų jokių šansų perspjauti automato > ekonomiją. > > > 2016-06-30 12:34, news reader rašė: >> Pagal apklausas pvz. 2015-16 metu auto skirtumas nuo manualo 0.1l, 2014 >> 0.2l, 2013 0.3l. Progresas ryskus. >> >> Cia konkreciai imant 1.4 benz. varikli. >> Gamintojas deklaruoja 0.1l dsg islosima. >> >> Start-stop visuose tuose auto idiegta aisku. >> >> As nedaryciau bendru isvadu apie 30% melavima ir pan. Reikia nagrineti >> kiekviena gamintoja, varikli ir deze atskirai. Kaip ir tas pats >> start-stop >> vienose yra ziaurus trikdis, kitose visai vartotinas dalykas. >> >> >> RaR <RaR@lt.lt> wrote: >>> Deklaruojamos kiek mažesnės, bet pagal apklausas jos kiek didesnės. Esmė >>> ta, kad automatas įprastu režimu perjunginėja pavaras prie labai žemų >>> apsukų, ir mieste dažniausiai važiuoji apsukomis <1.5k, tad daroma >>> prielaida, kad su mechanine važinėja ant aukštesnių. Kai paskaičiuoju, >>> tai dabartinių turbobenzų degimo mišinys yra kažkur dvigubai riebesnis >>> už senų dyzelių ir riebesnis nei senų benzų (įvertinus variklių >>> darbinius tūrius, vidutines apsukas ir sąnaudas) - visa ekonomija >>> gaunasi dėl mažų apsukų. Bet kai smagiau paspaudi, tai tos sąnaudos >>> neblogai užkyla. >>> >>> 2016-06-27 17:19, news reader rašė: >>>> Jei kalbeti apie dsg tai dabartiniu turbobenzu sanaudos su dsg >>>> deklaruojamos mazesnes uz manualu. Stebuklas? Ar tai reiskia, kad >>>> pagaliau >>>> robotas pasiteisino? >>>> >>>> jtdm <"[]"@[].[]> wrote: >>>>> va tai ka tu rasai ir yra logine nesamone. >>>>> jeigu ka ir galima bent kazkiek korektiskai lyginti, tai gamintoju >>>>> deklaruotas sanaudas. nes visi kiti skaiciai tai tas pats kas random >>>>> number. gamintojo deklaruotus skaiciu palyginimas bent jau santykinai >>>>> teisingas ir logiskas gaunasi, skirtingai nuo kiekvieno individualios >>>>> statistikos. >>>>> >>>>> On 2016.06.27 15:50, fenix@w wrote: >>>>>> cituoju: >>>>>> "sanaudos tai gamintojo deklaruotos, kam dar ieskot kazkokios >>>>>> kaimieciu >>>>>> statistikos, kuria visi pagal savo paniaktes generuoja. " >>>>>> >>>>>> del "kaimiecio" zodzio nesikabinekim, cia nesvarbu. Toliau: >>>>>> >>>>>> jeigu yra zodis "statistika" tai nebera "poniatkes". >>>>>> kaimietis vaziuodamas iki to paties tvarto su N skirtingom auto >>>>>> 20metu >>>>>> paieliui gaus grynu gryniausius tiksliai apskaiciuotus duomenis. >>>>>> >>>>>> krc, baikim fleima, turejau omeny, kad sitas sakinys - logine >>>>>> nesamone. >>>>>> >>>>>> 2016.06.27 15:38, Dainiushas rašė: >>>>>>> tai deklaruotos sąnaudos ir yra apie tai, jei ką >>>>>>> >>>>>>> On 6/27/2016 3:24 PM, fenix@w wrote: >>>>>>>> 2016.06.27 14:59, Dainiushas rašė: >>>>>>>>> arba pvz. važinėji Kaunas - Klaipėda - Kaunas. Tai jei laikaisi >>>>>>>>> KET, >>>>>>>>> tai >>>>>>>>> "objektyviai" žiemą sąnaudos gaunasi žymiai mažesnės nei vasarą :) >>>>>>>> >>>>>>>> nu tai ok - paimu civic AT, 320d AT ir saab 9-3 AT, galima ir dar N >>>>>>>> automobilių, galima ir MT, DSG pridet, panaudoju tuo pačiu >>>>>>>> maršrutu tais >>>>>>>> pačiais režimais savaitę ar dar ilgiau ir turiu palyginimą. >>>>>>>> gaunu savo >>>>>>>> režimu "VARDENIO PAVARDENIO VAIRAVIMO REŽIMAS" deklaruotas >>>>>>>> sanaudas, >>>>>>>> nematau, kur galiu būti neobjektyvus skelbdamas tokią >>>>>>>> statistiką. kad >>>>>>>> sumažint jaunatviško entuziazmo paklaidą, imkim už vairuotoją pvz >>>>>>>> pensininką. >>>>>>> >>>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>>> >>>> >>>> >>>> >>> >>> >> >> >> >