On 6/27/2016 2:36 PM, jtdm wrote: > apskritai esme ne perjungimo greityje, o momente. > tam ir dare ta dsg, kad dalinai issprestu 'tikro' automato trukuma. > bet vistiek pilnai neissprende. kol nebus laido nuo konsoles iki smart > helmet kokio su kontaktais ant smilkiniu, tol automatas niekad neveiks o prie ko čia tie smilkiniai? > kaip mechanine, kurioj pirma atleidi sankaba, poto spaudi akseleratoriu. arba neatleisdamas gazo pisi kitą pavarą. arba dar bile kaip kaip užeina. O ant automato tame ir esmė, kad galima padaryt taip kaip reikia, o ne kaip pasivaidena smilkiniams. > automate viskas atvirksciai. is ten ir prabuksavimai, sukile variklio > sukiai, laginimai, nevalinimo jausmas ir didesnes sanaudos. o kodėl atvirkščiai? Gi gali ta dėžė kontroliuot viską ką jai reikia. Ir jokio tokio šūdo kaip čia rašai normaliose dėžėse nėra. Sąnaudos, gi labiausiai tai nuo hidrotransformatoriaus, jis gi pats iš savęs dalį mechaninęs energijos verčia šiluma. > > On 2016.06.27 14:26, Dainiushas wrote: >> supermenas!