Nu tai jei sumastysi žiemą į aikštelę pasidraskyt - tai manual režimas labai gerai. Bet aš tau dar syk sakau - turi tas automatas ten krūvą visokių algoritmų - pamaigai tapkę nuoširdžiau - tai jis pats kurį laiką prilaiko apsukas sukėlęs. Kraštutiniu atveju yr kickdown knoBkė po pedalu. Dar kraštutinesniam - manual režimas. Jungia greitai, aš su mechanika tikrai lėčiau tesugebėčiau. 2016.06.27 15:37, jtdm rašė: > kuom as ir naudojuosi kai man reik, ta ir sakau. kad joks automatas dar > nera toks greitas ir protingas, kad visais gyvenimo atvejais prilygtu ir > prisitaikytu prie individualiu poreikiu. tam tas svirtis ir daro. > o kazkas cia nori ivelti i diskusija kam to reikia ir kad tai jiems > neidomu :) > > On 2016.06.27 15:35, fenix@w wrote: >> 2016.06.27 15:29, jtdm rašė: >>> posvyrio daviklis atspeja, kad tuo metu, as nenoriu, kad automatas >>> paaukstintu pavara? nes nu siaip 9/10 atveju, tai man ok ta 5-ta pavara. >>> tikta viena is 10-ties reik kad vaziuotu 4-ta. >> >> normalus automatas tam ir yra skirtas, kad galvotų IR junginetu uz tave. >> jei nori sugalvot kuria pavara imest, tam yra svirtys +/- >> >>> On 2016.06.27 15:27, spakainas wrote: >>>> Nežinau, tik spėju - posvyrio daviklis? >>>> >>>> 2016.06.27 15:25, jtdm rašė: >>>>> netikiu. kad patikeciau, tures kasnors paaiskinti kaip ir pagal ka tas >>>>> automatas susivokia (perskaito tavo mintis), kad *va dabar* as noriu, >>>>> kad vaziuotum 2krpm 4-ta pavara tiek kiek man reik, o uz dvieju >>>>> kilometru jau junginetu 'iprastai'. >>>>> >>>>> On 2016.06.27 15:20, spakainas wrote: >>>>>> Bmw tikrai moka. Nepasakysiu koks ten tiksliai - žinau tik kad senas >>>>>> šešiabėgis. Apskritai daug ten jis visko moka, padarytas kad >>>>>> džiugintų. >>>>>> >>>>>> 2016.06.27 15:02, jtdm rašė: >>>>>>> rimtai citroenas 'moka' vaziuot i ilga ikalne pvz 2krpm 4-ta >>>>>>> pavara ir >>>>>>> nejungti 5-tos pavaros? as cia kaip pvz viena is daugelio >>>>>>> pateikiu. i >>>>>>> diskusijas kam to reikia veltis nenoriu, tarkim, kad kartais man to >>>>>>> reikia. dar itariu, kad vienoki lukesniai ir emocijos vazinejant su >>>>>>> 70kw, ir biski kitokie su 170kw. >>>>>>> >>>>>>> On 2016.06.27 14:57, Dainiushas wrote: >>>>>>>> bbž, man tai automatas kurį reikia junginėt - problema. tada jau >>>>>>>> geriau >>>>>>>> mechaninė. >>>>>>>> šiaip net gaidiškas AL4 Citroene nekelia jokių neigiamų emocijų. Ko >>>>>>>> beje >>>>>>>> niekaip neišeina pasakyt apie Aisin ir Jatco 6-ių pavarų tvarinius. >>>>>>>> >>>>>>>> On 6/27/2016 2:54 PM, jtdm wrote: >>>>>>>>> On 2016.06.27 14:53, Dainiushas wrote: >>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> prie to, kad kol as nepaspaudziu gazo, tol automatas nezino >>>>>>>>>>> ka as >>>>>>>>>>> toliau >>>>>>>>>>> ketinu daryt, todel jis irgi nieko nedaro. kaip ir duotoj >>>>>>>>>>> situacijoj su >>>>>>>>>>> pristabdymu prie gulincio policininko. su mechanine po >>>>>>>>>>> suletejimo >>>>>>>>>>> perjungi pavara, atleidi sankaba, ir tik tada pradedi spausti >>>>>>>>>>> gaza. >>>>>>>>>>> nesigauna jokio pergazavimo. su automatu po paletejimo spaudi >>>>>>>>>>> gaza, o >>>>>>>>>>> jis dar kuri laika vaziuoja zemesne pavara, poto dar >>>>>>>>>>> perjungineja ta >>>>>>>>>>> pavara i aukstesne. sukiai jau buna sukile. >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> tai bet tai pats pavaras jungi irgi ne kaip sugalvoji, o pagal >>>>>>>>>> objektyvius kriterijus. Kur tu ten problemas matai su tuo >>>>>>>>>> gulinčiu >>>>>>>>>> policininku, nesuvokiu, gal tiesiog laikas iki Daivantos >>>>>>>>>> pavažiuot? >>>>>>>>> >>>>>>>>> trolink toliau vienas. as pasakiau ka norejau. >>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> nu ne viska gali padaryt, automatas kolkas minciu skaityt >>>>>>>>>>> nemoka. >>>>>>>>>>> todel >>>>>>>>>>> kartais vazineju rankiniu rezimu, bent jau kaip kuriose vietose, >>>>>>>>>>> nes >>>>>>>>>>> uzknisa automato mastymas ir laginimas. >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> tai nereikia pirkt visokių gaidžių ir nebus problemų :) >>>>>>>>> >>>>>>>>> man tai ir nera problemu. >>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>> >>>>> >>> >> >