Tema: Re: Q dėl dsg
Autorius: spakainas
Data: 2016-06-27 15:43:49
Nu tai jei sumastysi žiemą į aikštelę pasidraskyt - tai manual režimas 
labai gerai. Bet aš tau dar syk sakau - turi tas automatas ten krūvą 
visokių algoritmų - pamaigai tapkę nuoširdžiau - tai jis pats kurį laiką 
prilaiko apsukas sukėlęs. Kraštutiniu atveju yr kickdown knoBkė po 
pedalu. Dar kraštutinesniam - manual režimas. Jungia greitai, aš su 
mechanika tikrai lėčiau tesugebėčiau.

2016.06.27 15:37, jtdm rašė:
> kuom as ir naudojuosi kai man reik, ta ir sakau. kad joks automatas dar
> nera toks greitas ir protingas, kad visais gyvenimo atvejais prilygtu ir
> prisitaikytu prie individualiu poreikiu. tam tas svirtis ir daro.
> o kazkas cia nori ivelti i diskusija kam to reikia ir kad tai jiems
> neidomu :)
>
> On 2016.06.27 15:35, fenix@w wrote:
>> 2016.06.27 15:29, jtdm rašė:
>>> posvyrio daviklis atspeja, kad tuo metu, as nenoriu, kad automatas
>>> paaukstintu pavara? nes nu siaip 9/10 atveju, tai man ok ta 5-ta pavara.
>>> tikta viena is 10-ties reik kad vaziuotu 4-ta.
>>
>> normalus automatas tam ir yra skirtas, kad galvotų IR junginetu uz tave.
>> jei nori sugalvot kuria pavara imest, tam yra svirtys +/-
>>
>>> On 2016.06.27 15:27, spakainas wrote:
>>>> Nežinau, tik spėju - posvyrio daviklis?
>>>>
>>>> 2016.06.27 15:25, jtdm rašė:
>>>>> netikiu. kad patikeciau, tures kasnors paaiskinti kaip ir pagal ka tas
>>>>> automatas susivokia (perskaito tavo mintis), kad *va dabar* as noriu,
>>>>> kad vaziuotum 2krpm 4-ta pavara tiek kiek man reik, o uz dvieju
>>>>> kilometru jau junginetu 'iprastai'.
>>>>>
>>>>> On 2016.06.27 15:20, spakainas wrote:
>>>>>> Bmw tikrai moka.  Nepasakysiu koks ten tiksliai - žinau tik kad senas
>>>>>> šešiabėgis. Apskritai daug ten jis visko moka, padarytas kad
>>>>>> džiugintų.
>>>>>>
>>>>>> 2016.06.27 15:02, jtdm rašė:
>>>>>>> rimtai citroenas 'moka' vaziuot i ilga ikalne pvz 2krpm 4-ta
>>>>>>> pavara ir
>>>>>>> nejungti 5-tos pavaros? as cia kaip pvz viena is daugelio
>>>>>>> pateikiu. i
>>>>>>> diskusijas kam to reikia veltis nenoriu, tarkim, kad kartais man to
>>>>>>> reikia. dar itariu, kad vienoki lukesniai ir emocijos vazinejant su
>>>>>>> 70kw, ir biski kitokie su 170kw.
>>>>>>>
>>>>>>> On 2016.06.27 14:57, Dainiushas wrote:
>>>>>>>> bbž, man tai automatas kurį reikia junginėt - problema. tada jau
>>>>>>>> geriau
>>>>>>>> mechaninė.
>>>>>>>> šiaip net gaidiškas AL4 Citroene nekelia jokių neigiamų emocijų. Ko
>>>>>>>> beje
>>>>>>>> niekaip neišeina pasakyt apie Aisin ir Jatco 6-ių pavarų tvarinius.
>>>>>>>>
>>>>>>>> On 6/27/2016 2:54 PM, jtdm wrote:
>>>>>>>>> On 2016.06.27 14:53, Dainiushas wrote:
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> prie to, kad kol as nepaspaudziu gazo, tol automatas nezino
>>>>>>>>>>> ka as
>>>>>>>>>>> toliau
>>>>>>>>>>> ketinu daryt, todel jis irgi nieko nedaro. kaip ir duotoj
>>>>>>>>>>> situacijoj su
>>>>>>>>>>> pristabdymu prie gulincio policininko. su mechanine po
>>>>>>>>>>> suletejimo
>>>>>>>>>>> perjungi pavara, atleidi sankaba, ir tik tada pradedi spausti
>>>>>>>>>>> gaza.
>>>>>>>>>>> nesigauna jokio pergazavimo. su automatu po paletejimo spaudi
>>>>>>>>>>> gaza, o
>>>>>>>>>>> jis dar kuri laika vaziuoja zemesne pavara, poto dar
>>>>>>>>>>> perjungineja ta
>>>>>>>>>>> pavara i aukstesne. sukiai jau buna sukile.
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> tai bet tai pats pavaras jungi irgi ne kaip sugalvoji, o pagal
>>>>>>>>>> objektyvius kriterijus. Kur tu ten problemas matai su tuo
>>>>>>>>>> gulinčiu
>>>>>>>>>> policininku, nesuvokiu, gal tiesiog laikas iki Daivantos
>>>>>>>>>> pavažiuot?
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> trolink toliau vienas. as pasakiau ka norejau.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> nu ne viska gali padaryt, automatas kolkas minciu skaityt
>>>>>>>>>>> nemoka.
>>>>>>>>>>> todel
>>>>>>>>>>> kartais vazineju rankiniu rezimu, bent jau kaip kuriose vietose,
>>>>>>>>>>> nes
>>>>>>>>>>> uzknisa automato mastymas ir laginimas.
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> tai nereikia pirkt visokių gaidžių ir nebus problemų :)
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> man tai ir nera problemu.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>
>>>
>>
>