o tai usa avtopromas apskritai del kazkokios vietos pagal ekonomija varzosi? nebent del pirmos nuo galo? vazinek gal tuo savo kiosku ir maziau cia kompleksuok nesamoniu nemikciojes. On 2016.06.30 14:01, eSSas wrote: > jtdm <"[]"@[].[]> wrote: >> o realiai vistiek automatas tik del komforto buvo yra ir bus. nes >> ekonomija net kazkokia is ateities teorine baigsis neprasidejus, >> ivertinus to automato kaina, islaikymo ir remonto kastus. > > Stai taip - paprastai, kukliai ir argumentuotai - visas JAV avtopromas padetas i vieta > > S. > > >> On 2016.06.30 12:52, RaR wrote: >>> Na tai a? irgi 1.4 naudoju. Ai?ku, visi?kai ne?sivaizduoju kaip su tokiu >>> varikliu manualas bˆxt? - neband?iau n? karto. Be abejo, kad ateitis >>> automatas ir jis bus geriau visais at?vilgiais - tiek komforto, tiek >>> ekonomijos. Bet dabar, pvz., kad ir toks momentas - va?iuoju link >>> ?viesoforo, su manualu ?metu ?emesn? b?g?, kad kuo ilgiau iki jo >>> va?iuo?iau su 0 s?naudomis. Automatas gi nemato kur tas ?viesoforas ir >>> ne?ino k? a? sugalvoj?s - tod?l va?iuoja auk?tesniu b?giu, taip pat su 0 >>> s?naudomis, bet ma?iau stabdydamas, ?sivaizduodamas kad taip labiau >>> taupo. Bet dava?iav?s iki ?viesoforo sustoji, ir tada jau s?naudos nuo >>> 0.4l/0km. Na ai?ku, tada gali suveikti Start-Stop, bet kainuos >>> papildomas variklio u?vedimas, priedo visokie energijos vartotojai tuo >>> metu siurbs akumuliatori?. Kai ? sistem? ?komponuojamos kameros, radarai >>> ir para?omi protingi visk? suderinantys ir prognozuojantys algoritmai, >>> tada jau ?mogui su manualu nebˆxt? joki? ?ans? perspjauti automato >>> ekonomij?. >