O ką jis duoda, kad trumpam stabteliu ir jis užgęsta? Kitą vertus kai dažniau pastovi, o kondicionierus veikia, labai greitai tas start-stop ir pats išsijungia, pajutęs kad akumas senka. Reikės pabandyti panašiom sąlygom pavažinėt išjungus ir ne ir pažiūrėti ar jis ką nors duoda. 2016-06-30 14:12, Dainiushas rašė: > nelabai tik suprantu nahuja jį išjunginėt > > On 6/30/2016 2:09 PM, Audrys wrote: >> kad tu isjungi start-stop - tai gamintojas nekaltas. >> >> "RaR" wrote in message news:nl2n8e$a6r$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Turėjau seną auto - vidutinės sąnaudos nuo deklaruojamų skyrėsi 0.5l. >> nauja - skiriasi mažiausiai 1.5l. Važinėju labai panašiai. Yra toks >> interneto portalas "Honest John", kuriame vartotojai skelbia savo >> vidutines sąnaudas ir skelbiamas vidurkis - sąnaudos labai artimos mano >> patirčiai. Skaičiau, kad buvo atliktas tyrimas, ir jeigu prieš 15-20 >> metų gaminti auto realiai sunaudodavo ~10% daugiau nei deklaruojama, tai >> dabartiniai iki ~30%. Visa tai labai atitinka mano patirtį tiek >> važinėjus keliais senais auto, tiek testdraivinus kažkiek naujų. Priedo, >> tai vienas, tai kitas auto gamintojas prisipažįsta kad klastojo >> vidutinių sąnaudų duomenis. Visa tai man leidžia daryti išvadą, kad >> gamintojų deklaruojamos sąnaudos yra mažesnės nei realios, o kiek - >> maždaug galima atsakyti būtent apklausus tuos "kaimiečius". >> >> Priedo, patys pateikiami parametrai yra gerokai pasenę. Tos pateikiamos >> sąnaudos "užmiestyje" - tai čia 70-90 km/h, ar kažkas panašiai? Netgi >> tokiu greičiu stengiantis važiuoti nepasieksi deklaruojamų sąnaudų. O >> realiai aš, manau ir dauguma, tokiu greičiu beveik niekada nevažinėja - >> arba mieste, arba automagistrale, dažniausiai 130 km/h. Tad teisinga >> būtų pateikti kiek vartoja, pvz., važiuojant 120 km/h arba net keliais >> skirtingais greičiais - tokia informacija vartotojui būtų daug >> naudingesnė. Galėtų testuoti ir su įjungtom šviesom, klimato kontrole, >> kitais šiuolaikiniuose auto pastoviai veikiančiais energijos >> vartotojais. Kai kurie gamintojai tos pačios komplektacijos modeliams su >> Start-Stop sistema deklaruoja vos ne 10% mažesnes sąnaudas nei be jos - >> neįsivaizduoju tokių važiavimo sąlygų. Aš po pirmo variklio užgesimo >> nuspaudžiu tą Start-Stop išjungimo mygtuką, jeigu užmirštu tai padaryti >> vos užvedęs auto. >> >> O dėl automato - jis realiai gali sutaupyti, bet negali sutaupyti, jei >> sprendžiama kada perjungti pavaras remiantis vien variklio apsukomis. >> Kiekviena tarpinė tarp vairo ir pedalų pridėdama vizualinę informaciją >> ir minimalius eismo prognozavimo sugebėjimus padarys tai daug efektyviau. >> >> >> 2016-06-27 16:56, jtdm rašė: >>> duotam kontekste taip. >>> tu daugiu daugiausiai ka turi, tai - savo asmeninio egzemlpioriaus, savo >>> specifinej vietoje, specifiniu laiku, specifinem salygom gautas >>> sanaudas. jau vien tavo kaimynas, turintis 'toki pati' auto gali turet >>> kardinaliai kita statistika. turinti kitoki auto - dar kitokia. o gal >>> tokias pacias. bet tai niekaip nesusije su dar trecio kaimyno sanaudom, >>> nepriklausomai nuo jo turimo auto ir t.t. vienam automatas ryja tiek >>> pat, kiek mechanine, kitam maziau, kitam daugiau. >>> nekalbant apie prasme aptarinet tokia statistika, renkantis KITA auto is >>> keleto skirtingu modeliu. kuriu sanaudas gamintojas deklaraves pagal tam >>> tikrus standartus, kad butu ka lyginti. >>> >>> On 2016.06.27 16:49, fenix@w wrote: >>>> 2016.06.27 16:44, jtdm rašė: >>>>> as suprantu ka tu rasai. tu turi statistika, kuri nieko verta, >>>>> renkantis >>>>> sekanti modeli viena is triju ar dvieju pagal sanaudu kriteriju. >>>>> labiausiai verta santykinai lyginti tu aktualiu modeliu gamintojo >>>>> deklaruotas sanaudas. >>>> >>>> tipo turiu nieko vertas kaimietiskas panetkes apie savo turetus auto? >>>> >>> >> >