Tai čia start-stop ne prie ko. Mieste sąnaudos kaip tik artimesnės deklaruotoms. 2016-06-30 14:09, Audrys rašė: > kad tu isjungi start-stop - tai gamintojas nekaltas. > > "RaR" wrote in message news:nl2n8e$a6r$1@trimpas.omnitel.net... > > Turėjau seną auto - vidutinės sąnaudos nuo deklaruojamų skyrėsi 0.5l. > nauja - skiriasi mažiausiai 1.5l. Važinėju labai panašiai. Yra toks > interneto portalas "Honest John", kuriame vartotojai skelbia savo > vidutines sąnaudas ir skelbiamas vidurkis - sąnaudos labai artimos mano > patirčiai. Skaičiau, kad buvo atliktas tyrimas, ir jeigu prieš 15-20 > metų gaminti auto realiai sunaudodavo ~10% daugiau nei deklaruojama, tai > dabartiniai iki ~30%. Visa tai labai atitinka mano patirtį tiek > važinėjus keliais senais auto, tiek testdraivinus kažkiek naujų. Priedo, > tai vienas, tai kitas auto gamintojas prisipažįsta kad klastojo > vidutinių sąnaudų duomenis. Visa tai man leidžia daryti išvadą, kad > gamintojų deklaruojamos sąnaudos yra mažesnės nei realios, o kiek - > maždaug galima atsakyti būtent apklausus tuos "kaimiečius". > > Priedo, patys pateikiami parametrai yra gerokai pasenę. Tos pateikiamos > sąnaudos "užmiestyje" - tai čia 70-90 km/h, ar kažkas panašiai? Netgi > tokiu greičiu stengiantis važiuoti nepasieksi deklaruojamų sąnaudų. O > realiai aš, manau ir dauguma, tokiu greičiu beveik niekada nevažinėja - > arba mieste, arba automagistrale, dažniausiai 130 km/h. Tad teisinga > būtų pateikti kiek vartoja, pvz., važiuojant 120 km/h arba net keliais > skirtingais greičiais - tokia informacija vartotojui būtų daug > naudingesnė. Galėtų testuoti ir su įjungtom šviesom, klimato kontrole, > kitais šiuolaikiniuose auto pastoviai veikiančiais energijos > vartotojais. Kai kurie gamintojai tos pačios komplektacijos modeliams su > Start-Stop sistema deklaruoja vos ne 10% mažesnes sąnaudas nei be jos - > neįsivaizduoju tokių važiavimo sąlygų. Aš po pirmo variklio užgesimo > nuspaudžiu tą Start-Stop išjungimo mygtuką, jeigu užmirštu tai padaryti > vos užvedęs auto. > > O dėl automato - jis realiai gali sutaupyti, bet negali sutaupyti, jei > sprendžiama kada perjungti pavaras remiantis vien variklio apsukomis. > Kiekviena tarpinė tarp vairo ir pedalų pridėdama vizualinę informaciją > ir minimalius eismo prognozavimo sugebėjimus padarys tai daug efektyviau. > > > 2016-06-27 16:56, jtdm rašė: >> duotam kontekste taip. >> tu daugiu daugiausiai ka turi, tai - savo asmeninio egzemlpioriaus, savo >> specifinej vietoje, specifiniu laiku, specifinem salygom gautas >> sanaudas. jau vien tavo kaimynas, turintis 'toki pati' auto gali turet >> kardinaliai kita statistika. turinti kitoki auto - dar kitokia. o gal >> tokias pacias. bet tai niekaip nesusije su dar trecio kaimyno sanaudom, >> nepriklausomai nuo jo turimo auto ir t.t. vienam automatas ryja tiek >> pat, kiek mechanine, kitam maziau, kitam daugiau. >> nekalbant apie prasme aptarinet tokia statistika, renkantis KITA auto is >> keleto skirtingu modeliu. kuriu sanaudas gamintojas deklaraves pagal tam >> tikrus standartus, kad butu ka lyginti. >> >> On 2016.06.27 16:49, fenix@w wrote: >>> 2016.06.27 16:44, jtdm rašė: >>>> as suprantu ka tu rasai. tu turi statistika, kuri nieko verta, >>>> renkantis >>>> sekanti modeli viena is triju ar dvieju pagal sanaudu kriteriju. >>>> labiausiai verta santykinai lyginti tu aktualiu modeliu gamintojo >>>> deklaruotas sanaudas. >>> >>> tipo turiu nieko vertas kaimietiskas panetkes apie savo turetus auto? >>> >> >