Tema: Re: Q dėl dsg
Autorius: RaR
Data: 2016-06-30 14:18:19
Tai čia start-stop ne prie ko. Mieste sąnaudos kaip tik artimesnės 
deklaruotoms.

2016-06-30 14:09, Audrys rašė:
> kad tu isjungi start-stop - tai gamintojas nekaltas.
>
> "RaR"  wrote in message news:nl2n8e$a6r$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Turėjau seną auto - vidutinės sąnaudos nuo deklaruojamų skyrėsi 0.5l.
> nauja - skiriasi mažiausiai 1.5l. Važinėju labai panašiai. Yra toks
> interneto portalas "Honest John", kuriame vartotojai skelbia savo
> vidutines sąnaudas ir skelbiamas vidurkis - sąnaudos labai artimos mano
> patirčiai. Skaičiau, kad buvo atliktas tyrimas, ir jeigu prieš 15-20
> metų gaminti auto realiai sunaudodavo ~10% daugiau nei deklaruojama, tai
> dabartiniai iki ~30%. Visa tai labai atitinka mano patirtį tiek
> važinėjus keliais senais auto, tiek testdraivinus kažkiek naujų. Priedo,
> tai vienas, tai kitas auto gamintojas prisipažįsta kad klastojo
> vidutinių sąnaudų duomenis. Visa tai man leidžia daryti išvadą, kad
> gamintojų deklaruojamos sąnaudos yra mažesnės nei realios, o kiek -
> maždaug galima atsakyti būtent apklausus tuos "kaimiečius".
>
> Priedo, patys pateikiami parametrai yra gerokai pasenę. Tos pateikiamos
> sąnaudos "užmiestyje" - tai čia 70-90 km/h, ar kažkas panašiai? Netgi
> tokiu greičiu stengiantis važiuoti nepasieksi deklaruojamų sąnaudų. O
> realiai aš, manau ir dauguma, tokiu greičiu beveik niekada nevažinėja -
> arba mieste, arba automagistrale, dažniausiai 130 km/h. Tad teisinga
> būtų pateikti kiek vartoja, pvz., važiuojant 120 km/h arba net keliais
> skirtingais greičiais - tokia informacija vartotojui būtų daug
> naudingesnė. Galėtų testuoti ir su įjungtom šviesom, klimato kontrole,
> kitais šiuolaikiniuose auto pastoviai veikiančiais energijos
> vartotojais. Kai kurie gamintojai tos pačios komplektacijos modeliams su
> Start-Stop sistema deklaruoja vos ne 10% mažesnes sąnaudas nei be jos -
> neįsivaizduoju tokių važiavimo sąlygų. Aš po pirmo variklio užgesimo
> nuspaudžiu tą Start-Stop išjungimo mygtuką, jeigu užmirštu tai padaryti
> vos užvedęs auto.
>
> O dėl automato - jis realiai gali sutaupyti, bet negali sutaupyti, jei
> sprendžiama kada perjungti pavaras remiantis vien variklio apsukomis.
> Kiekviena tarpinė tarp vairo ir pedalų pridėdama vizualinę informaciją
> ir minimalius eismo prognozavimo sugebėjimus padarys tai daug efektyviau.
>
>
> 2016-06-27 16:56, jtdm rašė:
>> duotam kontekste taip.
>> tu daugiu daugiausiai ka turi, tai - savo asmeninio egzemlpioriaus, savo
>> specifinej vietoje, specifiniu laiku, specifinem salygom gautas
>> sanaudas. jau vien tavo kaimynas, turintis 'toki pati' auto gali turet
>> kardinaliai kita statistika. turinti kitoki auto - dar kitokia. o gal
>> tokias pacias. bet tai niekaip nesusije su dar trecio kaimyno sanaudom,
>> nepriklausomai nuo jo turimo auto ir t.t. vienam automatas ryja tiek
>> pat, kiek mechanine, kitam maziau, kitam daugiau.
>> nekalbant apie prasme aptarinet tokia statistika, renkantis KITA auto is
>> keleto skirtingu modeliu. kuriu sanaudas gamintojas deklaraves pagal tam
>> tikrus standartus, kad butu ka lyginti.
>>
>> On 2016.06.27 16:49, fenix@w wrote:
>>> 2016.06.27 16:44, jtdm rašė:
>>>> as suprantu ka tu rasai. tu turi statistika, kuri nieko verta,
>>>> renkantis
>>>> sekanti modeli viena is triju ar dvieju pagal sanaudu kriteriju.
>>>> labiausiai verta santykinai lyginti tu aktualiu modeliu gamintojo
>>>> deklaruotas sanaudas.
>>>
>>> tipo turiu nieko vertas kaimietiskas panetkes apie savo turetus auto?
>>>
>>
>