Tema: dar yra miglotoji logika, sakyčiau
Autorius: AišV žirnių paberia (plus atsako xX\ui dėl Blogio koncepcijos)
Data: 2010-02-03 20:12:10

kaip sakoma - atsibuskite. Atraskite amerikas ir dviračius (think again),
uncoverdėl Indijos pvz. Indijos "mintis" netikslu, tikslu žodžio nėra.
Paminėsiu Indijos "kinietišką sieną" - vedas. Teko skaityti per
paskaitas, pasakaitų būta tik dvi savaites, berods. Tempai netitinkiantys
turinio, laiko viskam negali užtekti, laukiu minties išraiškos atradimo,
suvokti. Tai daug žmonių dirba epistemologijos srityje, gal sulauksiu. ..
tai va, tiek Indija tiek Kinija dievo santykį su demonais atpažįsta per
"pirmą žingsnį - li" - kelias prasideda nuo pirmo žingsnio. Na Indija
nuo vedų, Kinija nuo "dangaus mandato". Keistai man Kinijos paprastutė
mintis atrodo nekvaršinant galvos tam reikalui. Bet kitą vertus
suprantama. Marxas pavogė iš tikinčių "minties" lobyno - Hegelio
dialektiką. Indijoj vogdavo iš samkhja-joga, njaja-vaišešika,
materialistinių/mokslinių išraiškų fronto. Niekada "idealistinė"
Indijos doktrina neatmesdavo analitinio-konstatavimo iš savo erdvė:
konotatyvas aiškus, vedos yra skacralu, jei kas grįžti į vedas. Kinijoj
tą uždaro rato veiksmą atlieka neaiškus "dangaus mandatas". Šiai
keista stabilumo kriatvirė, bet, nieko nepasakys, veikia. Ta va, xX'inė
pozicija yra man kuom tai panaši į Konfucijaus poziciją, užklaustas
apie dievą, žmogus tiesiog vengdavo kalbėt. Sakydavo manjana
prispaustas. Reikalas taip ir liko pakabintas pas kinus. Pas indus pakabina
viską vedos (keistas ir gana komiškas himnų ir poemų rinkinys. O
krikščionybėje tas reikalas nepakabintas. Ir, kas baisiausia, remiasi
nedynaminemis kvaziapaštalų logikomis. Juk Biblijos upanišados
(komentarai) atkalti būtent evangelijų traktavime. O baisiausia yra
Noėjos/ežero politinė šio reikalo prostitucija. Jis ir ypač ji, negali
būti "dievo įpareigoti" arba egzorstistų "pamokyti". Jie kaip ir savo
laiku venclovėlis (magiškai įžiūrėjęs savo genialumą) arba
demokratijos tėvas jonušėlis (apšaudęs poetę Salomėją), peržengė
ribas visam laikui. Šliucha tu noėja, ne daugiau, o apie ežerėlį dar
baisiau

-- 
Komentuoju straipsnį http://www.culture.lt/satenai/?st_id=17369