na ir leptelėjai, kad kokie būtų tamstos "nuobodžios" diskusijos teologijos tema su Noėja, ji jau dabar ima viršų praeityje ir į ateitį. Bet palietei kažką erzinančio, jei pasipūtęs musių generolas (xX'as) bei bebenčiukas (toto) sureagavo. Hm, palauksim varnos. pirmieji pastebėjimai, nemėgstu būti dirbtiniu intelektu ir be istorinio/dynaminio diskurso nė iš vietos - Aš homo sapiens (bebenčiuko pavadintas asilu, berods): Nekreipiant į lingivistinės bebenčiuko analizės, kuri šiaip yra aritmetinis struktūralistų toolsas (įrankis) tiktais, pastebėčiau nesąmonių rinkinuką iš think again sferos, palikus ramybėje superultraprostitucinės sąvokos laisvė problematiką. Neliesiu nei laisvės nei kaukių baliaus definicijų: subjekto (fullguess) dynamika - štai tamsta pavyzdžiai: ,xX'as iš isteriško musių generolo bei judologijos experto, patampa niepokoliebimyj kamien, cituoju dabar jį patį : Ir dar - dar negimė toks veikėjas, kuris būtų pajėgus mane įžeisti/užgauti. Ir negims. Nežinau tokių įtakingų laisvės zonų, kuri taip galėtų išprievartauti žemaitėžį bebenčiukas toto, buvęs neblogas pradinukas analitinės atsietos nuo savo asmens aštriu ir sąžiningų atstovu, patapo "vsioznaikino" biurkoratiniu monstru, klijuojantis etiketes, pagal jo sėdinčio galvoje mersedeso bėgių pavaras. Kaip sakoma iš civilizuotos Europinės laisvės į aizatišką kavianskišką miesčionizmą. Na ir pavarė toji laisvės "žydrynė". Gražu pažiūrėt. externelinis pjūvis - komentarų erdvei teko didelis krūvis, cenzūrų (realių), po to soc. savicenzūrų, "valdymo/paranojos/šizofrenijos" aspektų tai net neverta išskirti būtų - tai nors solenizatorių samdyk. Patys klaikiausi esti pas toto, kaip ten tą šašą pavadant, ai ežeras, dar pavaro ir Noė. O jau krankt fenomenjobanas moralizavimas jau užpiso visus kas bent kiek pasidomi. Ir t.t. ir pan. Nemačiau tokio mižiniško percepcinio nusivažiavimo avtaritetų spaudimui. Tai juk laisvės priešingybė. Vien anuškos peripetiniai prisikabinimai prie socialinės jėgos ką reiškia. Suprask "pavardė" pasakys du kartu bus vienas tikras keturi, kitkas pasakys dukardu bus kreivas ir luošas keturi. . ir t.t. ir pan Bet aišku pagrindinis yra Hiuminis tėškimas tamstai į veidą. Paprastutė empyrika. Kaip dvi kapeikos. Imi, atsiverti archyvus ir pamatai tokių atvirų pasisakymų ir išpažinčių, kodėl čia žmonės atsitūpia ir pabūna, kad pasijusi tokiu infantilu ir kaimiečiu kad net paprašysi e.redakcijos patrinti tavo refleksijas. Nepatingėk pasidomėk. Ten daug šlako esama, bet tam ir tikroji analizė. Tiesiai, be šlako, žmogus nesugeba suprasti tai aksioma. Uncover and think again. -- Komentuoju straipsnį http://www.culture.lt/satenai/?st_id=17369