Tema: Re: Nauja ukrop? tank? r??is, o gal veisl? :-/
Autorius: Gintas
Data: 2015-02-18 19:14:18
Bendra tas, kad nei krata bute, nei kalejimas ner malonu. Ir ta nemalonuma gali gaut  vien paukojes pinigu alkstanciai babulytei, kuriai, nepaisant kiseneje turimo Ukrainos paso, Prezidentas nusprende nutraukt pensijos mokejima. O stai jei salma nupirksi artileristui, pliekianciam is haubicos i babulytes namus-busi pagerbtas Lietuvos ziniasklaidoje. Ot laikai demokratiski :)