Tema: Re: Nauja ukrop? tank? r??is, o gal veisl? :-/
Autorius: Gintas
Data: 2015-02-25 11:53:57
O kuris mano teiginys ukrianieciu armijai neteisingas? Ar visi neteisingi ? Juk snekejome butent apie ukrainieciu  piliecius-bobutes, karius. Na, tai KURIS NETEISINGAS, kalbant apie ukrainieciu armija. Primenu juos, idan nepilstytum apie artejanti pavasari :

1. I musio lauka siunciams kareivis jaucia valstybes parama. 2. Rupinamasis, kad jis vilketu uniforma ir butu pavalges.
3. Jam duodamas ginklas ir jis ismokomas tuo ginklu naudotis.
 4. Esant suzeidimui-rupinamasi, kad jis gautu medicinine pagalba.

"Ignas" <ignas@geokada.lt.nerasyt> schrieb im Newsbeitrag news:mck5i4$m4c$1@trimpas.omnitel.net...
> dabar pakartosiu minti tiesiai sviesiai "dlia osobo tupych": rusu ir
> ukrainieciu armijoms ukrainos konflikte tavo teiginiai NETEISINGI,
> ukrainieciu pusej del resursu stokos, rusu pusej del vadu poxuistiskumo ir
> armijos "nebuvimo" ukrainos teritorijoj...
>

> "Gintas" <manosoftasTRINK@gmail.com> wrote in message

>>> 2. rupinamasi tol kol jis kareivinese, musio lauke buna visko
>>> 3. dazniausiai
>>> 4. rupinamasi mazdaug tokiam paciam lygyje (pagal galimybes) kaip ir