Tema: Re: Nauja ukrop? tank? r??is, o gal veisl? :-/
Autorius: Ignas
Data: 2015-02-25 08:55:09
1. papasakok tai pasiklydusiems rusu kariams ukrainos laukuose, isgerk
arbatos su barankom pas tevus ir zmonas tu, kuriu kapai prie pskovo be
skiriamuju zenklu... nors kalbant apie koki izraelio kareivi tai turbut
tiesa
2. rupinamasi tol kol jis kareivinese, musio lauke buna visko
3. dazniausiai
4. rupinamasi mazdaug tokiam paciam lygyje (pagal galimybes) kaip ir bobute
musio teritorijoje, nors karys tokiomis salygomis daug vertingesnis

taip kad palyginus su tavo teiginiais, mano gal net teisingesnis...