Tema: Re: Nauja ukrop? tank? r??is, o gal veisl? :-/
Autorius: ABLomas
Data: 2015-02-21 19:27:00
On 2015.02.21 19:20, Gintas wrote:
> Tie daliniai , matomai, geles sodina, nes anot Ukrainos generolo, jie
> (Ukrainos armija)  su reguliarios armijos daliniais (duomenimis iki
> sios dienos)  nekariauja.

Aš tau sakiau, kad neperkaitintum vatos, nes matosi negrįžtami
pažeidimai....
Generolas kalbėjo berods 2015.01.28, žodžiai yra "на сегодняшний день".
Kodėl vatai reikėjo sugalvot "duomenimis iki sios dienos" tai čia jau
normaliai nebepaaiškinama.

Nu šiaip viskas būtų px, tyliai ramiai pyzdavočiau aš tau ir toliau,
nesukdamas plaučių, bet kad tokių su pažeista vata kaukolės ertmėje yra
ir daugiau. To pasekoje internete plaukioja krūva gan nemalonių
pareiškimų.... Nors akivaizdu, kad jie yra iš piršto laužti - bet maža
ką, koks debiliukas pradės realizuot, pridarys bardakų - tai geriau
tokius pribaigt pirmomis dienomis...