Tema: Re: Nauja ukrop? tank? r??is, o gal veisl? :-/
Autorius: Gintas
Data: 2015-02-21 19:20:51
Na ir liuks. Manykim , kad yra, bet nekariauja :) Tie daliniai , matomai, geles sodina, nes anot Ukrainos generolo, jie (Ukrainos armija)  su reguliarios armijos daliniais (duomenimis iki sios dienos)  nekariauja. Ka ir patvirtina tamstos pateikta generolo kalbos istrauka:

Боевых действий с подразделениями регулярной российской армии
на сегодняшний день мы также не ведем."

Na, tegul gudresni isvercia dar tiksliau :) Faktas-KARINIAI VEIKSMAI NEVYKSTA.