Tema: Re: Nauja ukrop? tank? r??is, o gal veisl? :-/
Autorius: Audrys
Data: 2015-02-21 19:27:23
dabar debalcevej daug ginklu liko. gali varyt pasiimt.

"ABLomas"  wrote in message news:mcaag4$ri9$1@trimpas.omnitel.net...

On 2015.02.21 17:58, Gintas wrote:
> Ukrainos generalinio stabo virsininkas generolas V. Muzenko mano, kad
> reguliarios rusu armijos Ukrainoje ner, o tu manaisi  geriau zinantis uz
> stabo virsininka?

Nu ką ir išsiaiškinom - vietiniai vasios (ar gintukai - bendrai vasia
geriau skamba) geriau žino už UN.
Nu sakykim ;-)
Ta kacapiška natūra "всем сосать, я здесь главный (Не вынимая изо рта)"
iš toli šviečia, pagal ryškumą nebent putka perpisa...

Ką dar žinai? Maž žinai ir to turgelio adresą, kur pancyriais prekiauja?
Pats tiek $ neturiu, ale susimesim su chebra ir pasiimsim
pasivažinėjimams savaitgalį...