Tema: Re: Nauja ukrop? tank? r??is, o gal veisl? :-/
Autorius: spakainas
Data: 2015-02-23 16:39:12
Kiek kartų gyvenime yra tekę realaus karo sąlygomis gyvent? Man, ačiū
dievui, neteko, bet manau kad xujiova ten, ir labai. Kaip tu
įsivaizduoji pencijos nuvežimą bobutei, kai aplinkui svetimos valstybės
armija ir banditai. Tu apskritai bent supranti ką čia rašinėji?

2015.02.23 16:34, Gintas rašė:
> Ir kiek laiko bubute turi be pragyvenimo lesu istvert, kol ja taip
> rupinamasi? Esi bandes bent dvi dienas nevalgyt?
>
> "Ignas" <ignas@geokada.lt.nerasyt> schrieb im Newsbeitrag

Siaip, noreciau paremti senute, sedincia Donecko
> [...]
Traktoriai buvo 2. Vienas tokio modelio Lietuvoj kainuoja

http://www.autogidas.lt/jumz-22391389.html

Kaip matai, kainos neuzhlenkiau.

Reiktu patikslinti: ne kelis tukstancius eurus padovanojo,
> [...]
Kaip tipishkai rusishka - plikashiknis juokiasi ish
> [...]
Vargu bau solidesnės dovanos, kai šį žmogų parduotuvėje
> [...]