Tema: Re: Nauja ukrop? tank? r??is, o gal veisl? :-/
Autorius: Gintas
Data: 2015-02-21 20:32:58
Ax , stai kur problema :))))))))

Pasirodo tau kiausius drasko, kad as darau vertima "iki siandien", t.y.  02.21, o generolas pasake kalba 01.27 ir to pasekoje jau teoriskai , per ta, nepilna menesi, reguliarus rusu armijos daliniai galejo atsirasti Ukrainoje :)))))))

Taip pupuli, taip. Esi teisus. Knyga apie ziema gali versti i kita kalba tiktai ziema. Nes atsiras koks Ablomas ir pasipiktins, kad cia sakai, kad snaiges leidziasi, o juk dabar vasara? :)))))))))))