Tema: Re: Nauja ukrop? tank? r??is, o gal veisl? :-/
Autorius: MumZer
Data: 2015-02-21 18:18:11
Rusija pripažinta konflikto dalimi ne dėl tik kareivių, o dėl paramos
ginklais, pinigais samdiniams.
Taigi tai, kad Muzenko teigia, kad "reguliarios" kariuomenės nėra
visiškai nepaneigia fakto, kad rusija remia ginklais.

P.S. Kad Ukrainos teritorija buvo apšaudoma gradais iš rusijos
teritorijos taip pat įrodyta. Ką į tai?