Tema: Re: Nauja ukrop? tank? r??is, o gal veisl? :-/
Autorius: Gintas
Data: 2015-02-24 12:54:07
Reiktu maziau isivaizduot, o nurodyt, kurie mano teiginiai neteisingi ir tai argumentuot. Bet juk nepavyksta konkreciai ir be emociju? Isivaizduoja jis mat kazka, kvailys :)
Sunumeruoju, idan vel nepradetum pilstyt:
1. I musio lauka siunciams kareivis jaucia valstybes parama. 2. Rupinamasis, kad jis vilketu uniforma ir butu pavalges.
3. Jam duodamas ginklas ir jis ismokomas tuo ginklu naudotis.
4. Esant suzeidimui-rupinamasi, kad jis gautu medicinine pagalba.

Pirst?