Tema: Re: Nauja ukrop? tank? r??is, o gal veisl? :-/
Autorius: Gintas
Data: 2015-02-25 10:23:00
Na, va, pasirodo , kad mano teiginiai teisingi. Ko tada pursktauji , rasydamas:

Ignas" <ignas@geokada.lt.nerasyt> schrieb im Newsbeitrag news:mcha67$a7i$1@trimpas.omnitel.net...
 taip ir isivaizduoju donecko oro uoste kokius tris veikiancius spa su restoranais ir "geishu" kruva, kad tik prireikus kiborgams nereiktu  eilej laukt... o bobute vargsele virtuvej prie radijatoriaus (neveikiancio) prirakinta, bliudas zacirkos numestas taip kad vos vos nepasiektu... o siaip tai tingiu plestis ablomas tau jau viska parase, pabandyk suvirskint...

Pradesi su savimi gincytis :)