Tema: Re: Nauja ukrop? tank? r??is, o gal veisl? :-/
Autorius: Ignas
Data: 2015-02-24 18:10:35
jei jau grynai is tavosios teorines puses, tai:
1 - valstybe rupinasi senukais.
o realybe tai visiskai ne tokia kaip tu rasai ar kaip as cia isdesciau:
valstybe stengias suvaldyt terorizma, kad ir karys galetu namie lasinius
est, ir bobute paste pencija atsiimt, bet slykstus kaimynas jiems to
neleidzia padaryt...